Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Tror jeg brukte nesten en time på å installere NBA2K14 på Xbox One, kontra noen minutter på PS4. De med Xbox One risikerer nå rundt 2 timer med installasjonstid for Wolfenstein, i tillegg til noen timer for å laste ned patchen, med mindre de har meget rask linje.

Da har de god tid til å legge ut en annonse på finn.no hvor de selger xboxen og så kan de samtidig se om finner en nettbutikk å kjøpe ps4 på. Faktisk så rekker de vel å kjøre til elektro butikken å kjøpe en ps4, sette den opp og laste ned spillet og innstallere den før xboxen er ferdig.

Riktig. Når jeg hadde Xbox One måtte jeg la Forza 5 stå over natta. Det var også et spill som krevde installering i tillegg til en massiv "day one patch".

Du har en krisedålig linje med andre ord? Da forstår jeg det korstoget for fysiske spill du stadig er inne på.

Jeg har 25mbit, og det er det raskeste jeg på mitt bosted i Tromsø. Det er ikke en utrolig dårlig linje, men jeg er ikke i nærheten av å kunne fyre ned 6-7 GB de nærmeste timene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud så seriøst enkelte tar alt.

Liker dayone patcher, det gjør at spill kan lanseres tidligere fordi utviklerene kan fortsette å finpusse selv etter at platene er trykket. Men man kan virkelig lure på størrelsene av å til. De er jo enorme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker dayone patcher, det gjør at spill kan lanseres tidligere fordi utviklerene kan fortsette å finpusse selv etter at platene er trykket. Men man kan virkelig lure på størrelsene av å til. De er jo enorme.

Du hadde sikkert vært en av dem som hadde holdt seg rolige om alt hadde vært helt omvendt. Kan se for meg at du hadde vært en av dem som hadde forsvart Sony mest.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du hadde sikkert vært en av dem som hadde holdt seg rolige om alt hadde vært helt omvendt. Kan se for meg at du hadde vært en av dem som hadde forsvart Sony mest.
Been there done that. Hadde forlatt sony og gått for xbox one i så tilfelle.
Lenke til kommentar

Så lenge spillet blir bedre så har det ikke så mye og si :)

Men skulle ønske spillselskapene heller kunne gitt TBA som lanseringsdato helt til de er sikre på å kunne utgi spillet i løpet av et par mnd.

Veldig mange store spill som blir utsatt for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er nok derfor det blir utsatt.

bedre som de som lager witcher, har bare "når det er ferdig"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er nok derfor det blir utsatt.

bedre som de som lager witcher, har bare "når det er ferdig"

Witcher 3 ble faktisk nylig utsatt, og ny dato er satt tidlig i 2015. ;)

tenkte egenltig på Cyberpunk 2077.

when its done er fin greie, eller ihvertfall dele året i to, såpass burde de vite

Lenke til kommentar

Har tro på The division, og må si det står respekt av utviklerene når de ber om tid og penger, fordi de ikke ønsker å "do a battlefield".

Gikk også rykter en stund om at Xbox one var lead på the division, men det stemmer ikke.

There has also been talks of Massive shifting focus from the PlayStation 4 to Xbox One after pressure from Microsoft, something that our source denies.

"That's not correct. PlayStation 4 is the more powerful hardware and we feel it is easier to develop for. Snowdrop works better on PS4 and even if Microsoft do want us to shift lead platform that's not something that has happened."

http://www.gamereactor.eu/news/123004/Massive+don%27t+want+to+%22do+a+Battlefield+4%22+with+The+Division/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet jeg har mest tro på og gleder meg mest til, The Divison, sine utviklere har vært ute å kommentert PS4 vs XOne

There has also been talks of Massive shifting focus from the PlayStation 4 to Xbox One after pressure from Microsoft, something that our source denies.

"That's not correct. PlayStation 4 is the more powerful hardware and we feel it is easier to develop for. Snowdrop works better on PS4 and even if Microsoft do want us to shift lead platform that's not something that has happened."

Godt å se at et storspill som The Divison ikke lar seg kjøpe av Microsoft. Gleder meg så sinnssykt til neste år!

http://www.gamereactor.eu/news/123004/Massive+don%27t+want+to+%22do+a+Battlefield+4%22+with+The+Division/

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Spillet jeg har mest tro på og gleder meg mest til, The Divison, sine utviklere har vært ute å kommentert PS4 vs XOne

Godt å se at et storspill som The Divison ikke lar seg kjøpe av Microsoft. Gleder meg så sinnssykt til neste år!

Se 2 poster lengre opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...