Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Wolfenstein: The New Order vil ha en day one patch, og den vil være 5GB på PS4, og hele 7,3GB på Xbone.

drøyt, håper ihvertfall denne er bakt inn i den digitale versjonen

Lenke til kommentar

All the same, it's hard to look at the U-turn on Kinect as anything other than the least worst option on Microsoft's table. "We'll continue to innovate on Kinect. I think it's an important differentiator for us," Spencer says in the video above, but nobody will be fooled by this or the promise of a standalone Kinect at some unspecified point in the autumn. What few games there were have flopped and the market segmentation that will begin next month means Kinect is essentially dead in its current form.

Embarrassment aside, another issue is that any faith anyone still had in the original Xbox One vision has surely now evaporated. Through all the twists and turns of the last 12 months, Kinect was the one thing Microsoft really believed in. Less than three months ago,UK marketing chief Harvey Eagle still insisted "Kinect is an absolutely integral part of the Xbox One experience". What's left? Skype?

http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-14-better-without-kinect

Endret av afterall
Lenke til kommentar

En ting skal Microsoft ha.. Det gjør det såre enkelt for meg som forbruker å kutte alle bånd jeg har til selskapet. All tro, håp og interesse jeg hadde i Microsoft visjon rundt Xbox One, Windows 8 / 9 og Office 365 er nå kraftig redusert og det er kanskje til mitt eget beste forstår jeg når jeg ser hvor vaklevorent dette selskapet presterer å fremstå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting skal Microsoft ha.. Det gjør det såre enkelt for meg som forbruker å kutte alle bånd jeg har til selskapet. All tro, håp og interesse jeg hadde i Microsoft visjon rundt Xbox One, Windows 8 / 9 og Office 365 er nå kraftig redusert og det er kanskje til mitt eget beste forstår jeg når jeg ser hvor vaklevorent dette selskapet presterer å fremstå.

Det er tosidig, det er fint de klarer å innse at endel dårlige ideer faktisk var dårlige, det er mindre fint at de ikke klarte å skjønne det på egenhånd tidligere.

AtW

Lenke til kommentar

Why is the PS4 outselling the Xbox One? Microsoft weighs in.

"People have been more satisfied with the Xbox 360 than the PS3, so in that respect people have less of a need to upgrade in the short-term due to regular updates for the Xbox 360"

Haha, noen som snakket om arroganse her?

Er det mulig? Som å høre sony i starten av ps3 sitt første år. Jaja lykke til med den tonen.

Sannheten er at xbox 360 eiere har kjøpt seg ps4.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Wolfenstein: The New Order vil ha en day one patch, og den vil være 5GB på PS4, og hele 7,3GB på Xbone.

Småtterier for min del :D

Gleder meg nå, håper ikke spillet blir totaltslakta da...skal inrømme at det blir ett lite skår i gleden.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Som å høre sony i starten av ps3 sitt første år. Jaja lykke til med den tonen.

Sannheten er at xbox 360 eiere har kjøpt seg ps4.

Eventuelt ingen av delene.
Mulig men i allefall mer sannsynlig :p xbox 360 var jo gitt opp av ms for 2 år siden.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Småtterier for min del :D

Gleder meg nå, håper ikke spillet blir totaltslakta da...skal inrømme at det blir ett lite skår i gleden.

Xbox One er sikkert større på grunn av 720p til 900p. ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg brukte nesten en time på å installere NBA2K14 på Xbox One, kontra noen minutter på PS4. De med Xbox One risikerer nå rundt 2 timer med installasjonstid for Wolfenstein, i tillegg til noen timer for å laste ned patchen, med mindre de har meget rask linje.

Lenke til kommentar

Tror jeg brukte nesten en time på å installere NBA2K14 på Xbox One, kontra noen minutter på PS4. De med Xbox One risikerer nå rundt 2 timer med installasjonstid for Wolfenstein, i tillegg til noen timer for å laste ned patchen, med mindre de har meget rask linje.

Da har de god tid til å legge ut en annonse på finn.no hvor de selger xboxen og så kan de samtidig se om finner en nettbutikk å kjøpe ps4 på. Faktisk så rekker de vel å kjøre til elektro butikken å kjøpe en ps4, sette den opp og laste ned spillet og innstallere den før xboxen er ferdig.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har de god tid til å legge ut en annonse på finn.no hvor de selger xboxen og så kan de samtidig se om finner en nettbutikk å kjøpe ps4 på. Faktisk så rekker de vel å kjøre til elektro butikken å kjøpe en ps4, sette den opp og laste ned spillet og innstallere den før xboxen er ferdig.

Riktig. Når jeg hadde Xbox One måtte jeg la Forza 5 stå over natta. Det var også et spill som krevde installering i tillegg til en massiv "day one patch".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er du virkelig i siget...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Riktig. Når jeg hadde Xbox One måtte jeg la Forza 5 stå over natta. Det var også et spill som krevde installering i tillegg til en massiv "day one patch".

Du har en krisedålig linje med andre ord? Da forstår jeg det korstoget for fysiske spill du stadig er inne på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...