Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrevet av to stk som nettopp har begynt i barnehagen? Skal man være helt ærlig så er begge de nye konsollene helt ok når det kommer til grafikk. Er ikke et spill eg har blitt imponert over enda grafisk. Det tror eg aldri eg kommer til å bli. Spillene har en helt grei grafikk, men forventet faktisk langt bedre. Vi er i 2014. Konsollene er så vidt bedre enn en skolepc. Det sier det meste når konsollene hovedskalig skal spilles på

Lenke til kommentar

Game over :) Faen som MS har tapt seg.

Skjønner ikke helt hvorfor dette betyr Game Over for MS/Xbox One. PS3 lanserte jo en stund etter Xbox 360 forrige generasjon. 1 til 1.5 år faktisk. Uten at det så ut til å skade konsollen på sikt.

Xbox One har lansert i mange regioner og de som vil kan enkelt få tak i en til samme pris som One vil koste når den kommer hit, så situasjonen er en del annerledes.

Dog skader det kanskje salget litt i regionene den lanseres i, men neppe dramatisk. Konsollene er jo ikke det Sony/MS tjener penger på uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Helt sykt hvor "fort" ting snur. Forrige generasjon var Xbox 360 min multiplattform maskin, mens denne generasjonen blir den for de eksklusive spillene (som PS3 var forrige generasjon). Alle 360 kompisene mine har gått over til PS4 og spillene ser bedre ut på PS4 foreløpig.

Lenke til kommentar

Jepp!

At jeg sitter å spiller daglig (eller så ofte som mulig) med en Dual Shock online på en PS konsoll var det faktisk ingen overhodet mulig som trodde kom til å skjer i 360 sine glansdager. Aller minst meg selv.

Lenke til kommentar

Helt sykt hvor "fort" ting snur. Forrige generasjon var Xbox 360 min multiplattform maskin, mens denne generasjonen blir den for de eksklusive spillene (som PS3 var forrige generasjon). Alle 360 kompisene mine har gått over til PS4 og spillene ser bedre ut på PS4 foreløpig.

Samme her. Kunne egentlig ikke fordra PS3, og nå kan jeg ikke fordra Xbox. Jeg hadde følt det samme om konsollene hadde blitt lansert samtidig i Norge.

Endret av petterpann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Samme her. Kunne egentlig ikke fordra PS3, og nå kan jeg ikke fordra Xbox. Jeg hadde følt det samme om konsollene hadde blitt lansert samtidig i Norge.

hvorfor?, antar du har prøvd begge siden du har en mening

Lenke til kommentar

Må jo le litt av hva spillkonsoller har blitt til. Man har ingen betenkeligheter med å utgi spillkonsoller uten et eneste spill som kan ansees som systemselger, som faktisk gjør det verdt å kjøpe konsollen.

Men å utgi Xbone uten "lokal innhold" i disse 26 landene, ja det kunne ikke Microsoft.

Lenke til kommentar

For min del er det kraftigere maskin til lavere pris. Om Sony ikke endrer seg denne generasjonen vil vi også få flere eksklusive spill til PS4 enn Xbox One.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Jeg kan ikke fordra heroin og har sterke meninger om narkotikabruk, men jeg har aldri prøvd og kan heller ikke tenke meg å prøve.

Det blir som om denne diskusjonen hadde handlet om hva som føles best av heroin og hasj, og det er vanskelig å ha en mening om det hvis du har prøvd hasj. Det er en fordel å ha prøvd begge konsollene.

Lenke til kommentar

Det blir som om denne diskusjonen hadde handlet om hva som føles best av heroin og hasj, og det er vanskelig å ha en mening om det hvis du har prøvd hasj. Det er en fordel å ha prøvd begge konsollene.

Det er veldig enkelt å ha en mening om hvilken man liker best i denne diskusjonen ettersom man mest sannsynlig har fått lest ufattelig mye om de forskjellige konsollene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...