Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kinect er med som ekstra, ingen tvang overhodet å koble den i. Å påstå det er bare en "unnskyldning" for å finne noe galt med XOne.

:hm:

For å klarere: når du kjøper Xbone er Kinect påtvunget prisen, men den er frivillig å bruke.

microsoft tvinger deg å kjøpe gold live først, før man bruker kinect skype.

Tror han ville fram til at M$ tvinger deg til å kjøpe Xbox One med Kinect, men selv om du har betalt mer for dette, enn for PS4, så får du fortsatt ikke brukt alle funksjoner med kinecten uten Live Gold, bl.a. Skype

Men har ikke MS kommet med en Xbox One uten kinect enda?? :hmm:

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Er kjempe glad i Kinect jeg. Å koble den vekk er jo som å gimpe ned systemet... Det å navigere rundt med stemmen er ekstremt kult. Video chatte med kompiser via Skype. Multitaske kjapt med stemmen, som fks starte en stream mens jeg spiller uten å avbryte spillet.

Kinect å funksjonene den har til systemet er en av tingene som gjør at XBO er så rå synes jeg. Fint at den følger med så alle har alt dem trenger fra dag 1. Har kameraet til PS4 også oppe men det blir kun brukt til streaming og har ingen funksjon som er brukende til noe annet...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner, er bra en kan koble den av da i det minste og ikke er tvunget til å ha den i bruk. For det var vel en av tingene MS lurte litt på å innføre om jeg ikke husker feil. Jeg bruker Kinect og den sine funksjoner hver gang jeg bruker XBO så jeg ville aldri vært foruten den. Men skjønner selvfølgelig at det er ikke noe alle har så interesse av :)

Lenke til kommentar
Titanfall PS4: EA 'sorry' for lack of Sony console release

Electronic Arts is apparently ‘sorry’ for not bringing its Xbox-exclusive mech romp Titanfall to PlayStation platforms.

That’s at least according to Pete Dodd, an industry insider also known as ‘famousmortimer on NeoGAF (via GamingBolt), who dropped the comments during a recent post on the gaming forum.

“Sony also used it’s own metrics in a meeting with EA last week and showed them what they would have sold on the ps3 and ps4. The money EA took from MS doesn’t even begin to cover it. The EA guys went over the math and agreed. EA is in full ‘We’re so f**king sorry, Sony’ mode currently. Also, Titanfall Xbox 360 is 30 fps. That’s just for free for reading my post.”

http://www.psu.com/a022778/Titanfall-PS4--EA-sorry-for-lack-of-Sony-console-release

Om fyren har rett, eller ikke, så tror jeg vi alle kan være enig i at EA virkelig er lei seg for at Titanfall ikke så dagens lys på Sony's konsoller.

Lenke til kommentar

Titanfall PS4: EA 'sorry' for lack of Sony console release

Electronic Arts is apparently ‘sorry’ for not bringing its Xbox-exclusive mech romp Titanfall to PlayStation platforms.

That’s at least according to Pete Dodd, an industry insider also known as ‘famousmortimer on NeoGAF (via GamingBolt), who dropped the comments during a recent post on the gaming forum.

“Sony also used it’s own metrics in a meeting with EA last week and showed them what they would have sold on the ps3 and ps4. The money EA took from MS doesn’t even begin to cover it. The EA guys went over the math and agreed. EA is in full ‘We’re so f**king sorry, Sony’ mode currently. Also, Titanfall Xbox 360 is 30 fps. That’s just for free for reading my post.”

http://www.psu.com/a022778/Titanfall-PS4--EA-sorry-for-lack-of-Sony-console-release

Om fyren har rett, eller ikke, så tror jeg vi alle kan være enig i at EA virkelig er lei seg for at Titanfall ikke så dagens lys på Sony's konsoller.

Det var bare noen uker siden denne karen var brennsikker på at Amazon kom til å kjøpe opp Xbox.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var bare noen uker siden denne karen var brennsikker på at Amazon kom til å kjøpe opp Xbox.

Det var en spøk, som han skrev rett etterpå, når han så at folk ikke tok den. Han forklarte at han når det er rykter presiserer det på bloggen sin eller noe slikt, og det hadde han ikke gjort her. Noe slikt ihvertfall.

Det er samme fyr som har hatt rett om veldig mye, som at utviklere sa at PS4 var sterkere og lettere å programmere for, som har kommet meg oppløsningsforskjell og framerateforskjeller lenge før spillene har blitt sluppet, som f.eks de om CoD: Ghosts i 720p på Xbox One. Han kom også med ryktene om hvem som utviklet Titanfall til 360 to uker før det kom ut osv osv. Virker igrunn som en legit fyr.

Den eneste grunnen til at de er lei seg, er grunnet tapte inntekter. De gir totalt faen i spillerene generelt.

Yes. På samme måte som Sony og Microsoft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

krever ikke mye av en PC å kjøre Titanfall ganske greit da ;) men ser ganske mørkt ut for at Titanfall 2 blir til bare xbone... taper utrolig mye Respawn nå, så avtalen med MS bør være bra ;)

Vurderte å kjøpe det der egentlig, men orker ikke spille PC om dagen. Har vel knapt rørt den siden PS4 kom :p Den gruser både begge for å si det sånn. Dessuten er det ikke mye annet spennde på One heller, og 360 ,- for spillet kan jeg fint leve med.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

krever ikke mye av en PC å kjøre Titanfall ganske greit da ;) men ser ganske mørkt ut for at Titanfall 2 blir til bare xbone... taper utrolig mye Respawn nå, så avtalen med MS bør være bra ;)

Titanfall 2 kommer garantert til Playstation 4.

Jeg tror ikke at MS ser på det som nødvendig å inngå en avtale med EA/Respawn om de fremtidige spillene i serien. Innen 2016 vil MS være i full gang med å gi ut Halo og Gears til Xbox One, og da vil det ikke være så nødvendig å sikre seg eksklusivitet for Titanfall 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...