Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Tror heller det er du som har en vendetta. Ps. antall skrivefeil i det innlegget ditt var høyere en lovlig :p

Tror du leser akkurat hva du vil lese. Han sier at frameraten gikk under 10 i en situasjon hvor flere mechs var i et begrenset området, noe som ofte skjedde under betaen, Altså man vil ofte komme i den situasjon i Last Titan Standing kamper. I tillegg sier han at selv i de store åpne områdene føles spillet hakkete ut fra tid til annen. Og at det er mye tearing. Det tilsier at spill sliter ganske så mye med frameraten. Nok til å ødelegge spillet for xbox one eiere, nei det blir nok mye morsomt for dere. Og jeg håper spillet selger bra for det var nok nyskapende og morsomt til at jeg føler at det fortjener det.

Ps. Ikke noe vendetta, men jeg må komme med en innrømmelse. Det er morsomt å se folk bli sure når ting ikke helt går "deres" vei.

1. Du bør ikke skrike ut om andres skrivefeil. Absolutt ikke.

2. "Det er morsomt å se folk bli sure når ting ikke går helt "deres" vei."

Hva i alle dager mener du med dette? Titanfall har, så vidt meg bekjent, fått strålende kritikk.

At du leter opp negative artikler som omhandler Xbox One, er det INGEN tvil om. Herlighet.

Er det ingenting å spille på PS4, ettersom du bruker så mye tid på å snakke ned Xbox One?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

MS betalte nok dyrt for avtalen, men blemmen er nok utviklers. De hadde nok, som mange, regnet med at MS kom til å lede an denne generasjonen.

I følge Michael Pachter trodde alle at Microsoft kom til å knuse Sony denne generasjonen, og at EA aldri hadde inngått en slik avtale, hadde de visst utfallet.

Lenke til kommentar

bla bla

Det som er morsomt er hvordan folk bestandig tror man har en agenda om man kommer med noe negativt. I xbox one tråden fikk jeg spørsmål om jeg var chizofren siden jeg kom med noe positivt. Som jeg hele tiden har sagt så er Titanfall et kjempespill, og MS har gjort det godt med å sikre seg spillet.

At fanboys klikker om man kommer med noe som er negativt om xbox one, ms eller spill så får de bare gjøre det. Det er om ikke annet veldig underholdende. Kan ikke folk bare se bort, slutte å komme inn i vs tråder, la være å lese eller legge folk man ikke tåler på ignore lista.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i alle dager mener du med dette? Titanfall har, så vidt meg bekjent, fått strålende kritikk.

Uten at jeg vet hva han mener med det, tenker jeg vel på all sutringen over at PS4-spill har bedre oppløsning, framerate osv i de fleste spill. Nå er det også sutring av PS4-fanboys over Titanfall fremover. Xbox One-fanboys har noe å klage over, PS4-fanboys har noe å klage over. Sirkelen er komplett.

Lenke til kommentar

Hvor er disse ps4 fanboysene som sutrer over Titanfall?

Som jeg har sagt tidligere så bryr det meg personlig null om spillet er i 1080p60 på ps4 og 1080p30 på xbox one, eller dårligere. Det eneste aspektet med disse forskjellene, som er i Sony's favør denne generasjonen, er hvordan dette påvirker imaget til xbox one over tid. Hvordan dette vil påvirke salget av konsollene, og hvilke følger dette igjen får. Morro får xbox one eierene uansett, for salget vil være såpass høyt, og utviklingskostandene så høye, at begge konsollene vil få alt av spill uansett. Noen ps2 vs xbox generasjon får vi ikke om noen er redde for det.

Men samtidig så må folk tåle at det diskuteres rundt det som de fleste ser på som MS sine feilgrep. Jeg mener at det å bruke så mye penger på kinect, tvinge kunden til å betale mye for kameraet, samtidig som at det går på bekostning av hw i selve maskinen, er totalt feilslått.

TV funksjonaliteten synes jeg også virker gammeldags, da vi lever i en verden hvor streaming tar mer og mer av markedet. MS gjorde suksess forrige generasjon av å fokusere på spill og spillerene. De har glemt det denne generasjonen, og valgte å gape over for mye når de ønsket å vinne tvstua, med mor, far, datter og sønn.

Hadde de ennå klart å gi ut 2-3 topp kinect spill som viser potensialet med kameraet så hadde strategien kanskje hatt en sjanse. Se for dere at Nintendo gav ut Wii uten Wiimote spill......

Endret av UrgeLoL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror heller det er du som har en vendetta. Ps. antall skrivefeil i det innlegget ditt var høyere en lovlig :p

Tror du leser akkurat hva du vil lese. Han sier at frameraten gikk under 10 i en situasjon hvor flere mechs var i et begrenset området, noe som ofte skjedde under betaen, Altså man vil ofte komme i den situasjon i Last Titan Standing kamper. I tillegg sier han at selv i de store åpne områdene føles spillet hakkete ut fra tid til annen. Og at det er mye tearing. Det tilsier at spill sliter ganske så mye med frameraten. Nok til å ødelegge spillet for xbox one eiere, nei det blir nok mye morsomt for dere. Og jeg håper spillet selger bra for det var nok nyskapende og morsomt til at jeg føler at det fortjener det.

Ps. Ikke noe vendetta, men jeg må komme med en innrømmelse. Det er morsomt å se folk bli sure når ting ikke helt går "deres" vei.

1. Du bør ikke skrike ut om andres skrivefeil. Absolutt ikke.

2. "Det er morsomt å se folk bli sure når ting ikke går helt "deres" vei."

At du leter opp negative artikler som omhandler Xbox One, er det INGEN tvil om. Herlighet.

Er det ingenting å spille på PS4, ettersom du bruker så mye tid på å snakke ned Xbox One?

Der traff du spikeren spot on! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

MS betalte nok dyrt for avtalen, men blemmen er nok utviklers. De hadde nok, som mange, regnet med at MS kom til å lede an denne generasjonen.

I følge Michael Pachter trodde alle at Microsoft kom til å knuse Sony denne generasjonen, og at EA aldri hadde inngått en slik avtale, hadde de visst utfallet.

Er det noen som tar Pachter alvorlig? Tommelfingerregelen er jo at 90% av det han sier er fullstendig feil...

Lenke til kommentar

Er det noen som tar Pachter alvorlig? Tommelfingerregelen er jo at 90% av det han sier er fullstendig feil...

Man trenger uansett ikke å være rakettforsker for å sammenligne salgstallene til PS4 mot Xbox One. Ingen kunne forutse den store forskjellen.

Lenke til kommentar

Man trenger uansett ikke å være rakettforsker for å sammenligne salgstallene til PS4 mot Xbox One. Ingen kunne forutse den store forskjellen.

Skal vi se, PS4 er:

• Sterkere
  • Billigere inntil nylige priskutt.
  • Mindre
  • Ingen "påtvunget, men frivillig" Kinect

Det burde virkelig ikke komme som noen overraskelse at PS4 selger bedre.

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Titanfall får bra, men ikke strålende kritikk, var vel som ventet, så for meg mest 8´ere på det spillet, bra for de som måtte like sånt :)

Og denne hypen Microsoft har kjøpt seg til rundt dette spillet er jo umulig å åpnå de beste resultatene med, de skyter seg selv i foten når de gjør dette. Så blir det spennende å se på salgstallene, om hypen var ekte eller fabrikert.

Lenke til kommentar

Ser Titanfall får bra, men ikke strålende kritikk, var vel som ventet, så for meg mest 8´ere på det spillet, bra for de som måtte like sånt :)

Og denne hypen Microsoft har kjøpt seg til rundt dette spillet er jo umulig å åpnå de beste resultatene med, de skyter seg selv i foten når de gjør dette. Så blir det spennende å se på salgstallene, om hypen var ekte eller fabrikert.

12 9-ere vs 5 8-ere til nå er ikke stort sett 8-ere.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kinect er med som ekstra, ingen tvang overhodet å koble den i. Å påstå det er bare en "unnskyldning" for å finne noe galt med XOne.

Og om man ikke kobler den til eller bruker det så har 30-40% av det man betalte for xbox one vært bortkastet. Da er det bedre å bruke den for det den er verdt. Er vel ikke så veldig lenge før de kinect sport spillet kommer.
Lenke til kommentar

Kinect er med som ekstra, ingen tvang overhodet å koble den i. Å påstå det er bare en "unnskyldning" for å finne noe galt med XOne.

Nei, men du blir lammet av å ikke ha den i. Operativsystemet gjør det helt klart at Kinect skal være der, blant annet på grunn av mangel på auto login.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det her har vi vært igjennom før, mitt inntrykk er at folk som ikke har prøvd Xbox one med kinect ikke liker det.

de som har prøvd digger kinect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...