Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liten sammenligning av Watch Dogs E3 2012 og nåverende versjon, så godt det har latt seg gjøre ihvertfall.

 

http://www.dsogaming.com/screenshot-news/watch-dogs-comparison-latest-build-versus-e3-2012-june-2013-builds/

Folk tror også at dette vil skje "The Division", Hvorfor utgivere og utviklere fortsette å vise grafikk som er ikke eksisterende i spillet i seg selv er faktisk så misvisende at jeg blir nesten lei meg.

Kan de ikke bare vise det som er reelt, eller har de faktisk vist det de trodde gikk an ytelses messig?

 

 

Dette er litt typisk Ubisoft, pluss at dem viser nye spill i utvikling veldig tidlig. The Division vil ihvertfall ikke være et kryssplattform spill, det kommer ikke til PS360.

 

Jeg håper de ekstreme eksemplene fra Watch Dogs er fra PS360 versjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er ikke engang alfa, og det ser jævla pent ut. Umulig å si enda hvordan Xbox One og PS4-versjonene blir da, men det er da så absolutt lov å håpe på ett spill som ser bedre ut enn Forza 5 som er utrolig skuffende grafisk, og som er mer simulasjon enn DriveClub. Hadde vært kult om ett multiplattformspill tok over tronen som det beste racingspillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde MS hadde gitt opp bullshitte deres om å skryte cloud teknologi opp i skyene.

 

Respawn engineer Jon Shiring says that since the beta ended, some skeptical devs have already changed their minds about the feasibility of using Azure for the parts of a game traditionally handled by a user's console or PC. In Titanfall's case, that largely includes artificial-intelligence-powered teammates.

 

Because Titanfall's advanced AI is handled by the Azure servers, your Xbox's or PC's innards can be used to achieve more detailed graphics and the game's silky-smooth frame rate. The Titan bodyguards, dropships and legions of AI-controlled combatants are essentially free from a processing-power standpoint. Without Redmond's cloud, it's highly likely that Titanfall's six-versus-six player limit would be painfully apparent. Since these features live on remote servers, though, making sure they seamlessly appear in-game is paramount.

 

 

Dere som har spilt betaen på xbox one og pc vet hvor utrolig smarte AI kontrollerte spillere var. Not.

Rart Respawn ikke har lært av tabbene til Maxis og EA når de fortalte hvor mye tung kalkulasjon som deres servere gjorde, noe som var umulig på våre stasjonære pc'er. I dag kan du spille sim city offline.

 

Misforstå meg rett, Titanfall var morsomt, og det er et stort pluss for MS å ha denne tittelen ekslusiv på konsoll siden i 12-14 måneder.

 

Kilde

http://www.engadget.com/2014/03/10/titanfall-cloud-explained/?ncid=rss_truncated

Endret av UrgeLoL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva har AI kvalitet med serverne å gjøre?

dessuten var titan Aien jævlig bra...

 

det er framtiden, å bruke servere på denne måten, men det er kanskje ikke der helt ennå, men vil nok gjøre xbox one bedre senere

Lenke til kommentar

Skal bli interessant å se hvordan AI på NPC's er når vanskelighetsgraden er oppjustert. I beta var det liten motstand ifra dem.

Lite motstand, ja de skøyt jo såpebobler. I tillegg stod de rundt som noen idioter.

 

Fra Giantbomb:

 

The frame rate in Titanfall is uneven on the Xbox One and though it's usually fine, it can get downright nasty in specific situations. In one Last Titan Standing match--where every player spawns in a robot suit--several players crammed their mechs into a tight area and began duking it out, and the frame rate dived down to what must have been single digits per second. Even out in wider areas, the game feels a little hitchy from time to time, and there's noticeable tearing throughout. The visuals in Titanfall look nice, but that's mostly due to some solid art and interesting design, not the performance. As of this writing, I haven't seen enough of the PC version to know how well it runs.

 

 

792P og så sliter spillet såpass med frameraten?

 

http://www.giantbomb.com/reviews/this-is-not-a-titanfall-review-yet/1900-630/

Endret av UrgeLoL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal bli interessant å se hvordan AI på NPC's er når vanskelighetsgraden er oppjustert. I beta var det liten motstand ifra dem.

Lite motstand, ja de skøyt jo såpebobler. I tillegg stod de rundt som noen idioter.

 

 

Ja det var ikke mye utfordring, så derfor er jeg spent på hvordan dem oppfører seg når en skrur den opp noen hakk. Om det vil være mer futt i dem en hva en ville opplevd uten Skynet.... :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Skal bli interessant å se hvordan AI på NPC's er når vanskelighetsgraden er oppjustert. I beta var det liten motstand ifra dem.

Lite motstand, ja de skøyt jo såpebobler. I tillegg stod de rundt som noen idioter.

 

Fra Giantbomb:

 

The frame rate in Titanfall is uneven on the Xbox One and though it's usually fine, it can get downright nasty in specific situations. In one Last Titan Standing match--where every player spawns in a robot suit--several players crammed their mechs into a tight area and began duking it out, and the frame rate dived down to what must have been single digits per second. Even out in wider areas, the game feels a little hitchy from time to time, and there's noticeable tearing throughout. The visuals in Titanfall look nice, but that's mostly due to some solid art and interesting design, not the performance. As of this writing, I haven't seen enough of the PC version to know how well it runs.

 

 

792P og så sliter spillet såpass med frameraten?

 

http://www.giantbomb.com/reviews/this-is-not-a-titanfall-review-yet/1900-630/

 

 

cheesus dude, har du en vandetta eller? en siruasjon hvor det skjedde, som var relativt usansynelig. også "sliter såpass med frameraten"

Lenke til kommentar

Tror heller det er du som har en vendetta. Ps. antall skrivefeil i det innlegget ditt var høyere en lovlig :p

 

Tror du leser akkurat hva du vil lese. Han sier at frameraten gikk under 10 i en situasjon hvor flere mechs var i et begrenset området, noe som ofte skjedde under betaen, Altså man vil ofte komme i den situasjon i Last Titan Standing kamper. I tillegg sier han at selv i de store åpne områdene føles spillet hakkete ut fra tid til annen. Og at det er mye tearing. Det tilsier at spill sliter ganske så mye med frameraten. Nok til å ødelegge spillet for xbox one eiere, nei det blir nok mye morsomt for dere. Og jeg håper spillet selger bra for det var nok nyskapende og morsomt til at jeg føler at det fortjener det.

 

 

Ps. Ikke noe vendetta, men jeg må komme med en innrømmelse. Det er morsomt å se folk bli sure når ting ikke helt går "deres" vei.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

whattvr dude...

ingen som blir sure, er bare latterlig at du prøver for hardt..

synes det er merkelig hvis spillet blir dårligere enn betaen. hadde ikke noe framrate eller tearing problemer i betaen

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

MS betalte nok dyrt for avtalen, men blemmen er nok utviklers. De hadde nok, som mange, regnet med at MS kom til å lede an denne generasjonen.

Lenke til kommentar

 

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

MS betalte nok dyrt for avtalen, men blemmen er nok utviklers. De hadde nok, som mange, regnet med at MS kom til å lede an denne generasjonen.

 

Skal ikke ha mange kveldskurs med økonomi for å skjønne at man ikke skal "regne med" sånt. Den risikoen er garantert priset inn i avtalen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

Det er EA og Microsoft som har inngått et parterskap angående Titanfall. Microsoft betalte ganske mye for å holde Titanfall unna andre konsoller. Men så er er ikke TitanFall en konsolleksklusiv til bare Xbox One, finnes også på Xbox 360 og PC.

 

Men jeg vet godt at Titanfall hadde solgt vanvittig mye mer om det hadde kommet til samtlige konsoller, så det er EA som har gjort en blemme her, potensielt mange millioner i tap, dette er en av årets mest selgende og hypede spill.

 

Titanfall er innefor disse kategoriene innen dette året er ferdig.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

 

Ser at Titanfall får veldig gode reviews rundt om kring; blemme av Sony det her egentlig, men men, Microsoft må jo ha noe eksklusivt de også. Hadde ikke kjøpt spillet uansett, er møkka lei av skytespill.

MS betalte nok dyrt for avtalen, men blemmen er nok utviklers. De hadde nok, som mange, regnet med at MS kom til å lede an denne generasjonen.

 

Skal ikke ha mange kveldskurs med økonomi for å skjønne at man ikke skal "regne med" sånt. Den risikoen er garantert priset inn i avtalen.

 

Ja, er jo mulig at avtalen innebærer at MS betaler det de teoretisk kunne ha solgt på ps4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...