Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Det som er litt fascinerende var at enkelte mente at Watch Dogs ville bli bedre på Xbox One pga The Power of the Cloud™.

Jeg har uansett mistet mesteparten av interessen jeg hadde for spillet, men evt. bra anmeldelser kan jo forandre på det.

Det kom på grunn av denne artikkelen.

http://www.totalxbox.com/57743/watch-dogs-will-have-a-more-dynamic-city-on-xbox-one/

I artikkelen blir det nevnt at de klarte å presse Watch Dog til å se mye penere og dynamisk ut på Xbox One, men det folk ikke skjønner er at han mener i forhold til Xbox 360.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten sammenligning av Watch Dogs E3 2012 og nåverende versjon, så godt det har latt seg gjøre ihvertfall.

http://www.dsogaming.com/screenshot-news/watch-dogs-comparison-latest-build-versus-e3-2012-june-2013-builds/

Folk tror også at dette vil skje "The Division", Hvorfor utgivere og utviklere fortsette å vise grafikk som er ikke eksisterende i spillet i seg selv er faktisk så misvisende at jeg blir nesten lei meg.

Kan de ikke bare vise det som er reelt, eller har de faktisk vist det de trodde gikk an ytelses messig?

Lenke til kommentar

Er nok bare snakk om et tids spørsmål før det kommer et søksmål om villedende markedsføring fra kunder som har forhåndsbestilt.

Hvorfor det? Sånn har jo bransjen holdt på lenge. Verste eksempelet er jo ps3 og Resistance traileren. Håpløst

Lenke til kommentar

Er nok bare snakk om et tids spørsmål før det kommer et søksmål om villedende markedsføring fra kunder som har forhåndsbestilt.

Hvorfor det? Sånn har jo bransjen holdt på lenge. Verste eksempelet er jo ps3 og Resistance traileren. Håpløst

Så da da skal dem bare få fortsette å villede kunder? Er vel på tide folk sier ifra at dette er ikke akseptabelt?

Her er en gif som sammenligner hva som ble vist i 2012 kontra hva en får servert i 2014 på PS4 å XBO.

watch_dogs_e3_2012_vs_march_2014_by_endl

post-5372-0-99558100-1394202232_thumb.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...