Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

skjønner ikke hvorfor man skal se på det som lite ineressant, man kjøper det for hva det er, ikke hva det kunne ha vært

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er helt greit at Titanfall velger å legge alt fokus på å tilby en underholdende online bit, og bare dropper hele enspiller biten. Når man ser på BF4 så kan man jo undre seg hvor mange botkastede timer det har gått i å lage en liten bra enspiller del, kun for coverfyll. Når disse ressursene heller kunne, og burde gått til å luke ut allvorlige feil i online biten. Blir regelrett trist når jeg tenker over det.

Men de må jo ha grafikken å vise frem på E3 og alt dette her :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er enig med Mabreen.

På alle slike spill som COD, BF, ......eller faktisk alle onlinespill. Så suger jeg så balle, og har så lite skills at jeg har ikke nubbesjangs.
For meg blir alle slike spill en gedigen nedtur online, da jeg kun er en løpende skyteskive.

Men trives godt med de spillene i enspiller-campaign, eller lokal multiplayersimulasjon mot bots på easy.
Da får jeg det til.

Men nå skjønner jeg godt at Titanfall er laget for online, og skal ikke syte der.
Men jeg hadde stortrivdes med en liten TitanFall Campaign der jeg kunne gått rundt og spilt i mitt eget tempo.

Eneste gang jeg har hatt en godfølelse online var da nye NFS Hot Pursuit kom høsten 2010.
Kjøpte det på release, og digget spillet så pass at jeg spilte enspiller campaign 100% i løpet av få dager.
Måtte da online for å sanke de siste achievements, og siden spillet var så nytt, "dominerte" jeg som pokker.
Jeg hadde spillet under neglene, kunne alle snarveiene, og de smarteste rutene.
Vant 4 av 5 løp jeg deltok i og følte meg som konge.

En måned senere var hovedparten av "internett" like gode eller bedre enn meg, og jeg skjønte atter en gang at jeg suger online.

Så en liten, bitteliten campagin til Titanfall, eller kunne spille lokat mot bots, hadde fått meg til å smile stort.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er campagin i titanfall

Finally the tipster asserts that there are nine campaign matches in Titanfall, and you can play from both the IMC and Militia sides. Each match will apparently consist of five Attrition and four Hardpoint games and each side also has its own, unique pre-match briefings and battle chatter.

Every level in the campaign is a multiplayer level, with a fixed objective
and twists and turns that occur as you play. Friendly characters will keep you up-to-date and AI soldiers will react to your presence and actions.
During missions, you'll be listening to mission briefings while you get your gear ready for your next battle.

You can join a Campaign lobby by yourself, or with a party. You and your party enlist in a faction, either the IMC or the Militia. Once you've beaten
the game with one side, you can go back and try the other. When you've done both, you can replay missions on both sides, choosing the one you like best.

Whether you play Campaign or one of the traditional multiplayer modes, you'll still earn XP and progress in level

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Every level in the campaign is a multiplayer level, with a fixed objective

and twists and turns that occur as you play. Friendly characters will keep you up-to-date and AI soldiers will react to your presence and actions.

During missions, you'll be listening to mission briefings while you get your gear ready for your next battle.

You can join a Campaign lobby by yourself, or with a party. You and your party enlist in a faction, either the IMC or the Militia. Once you've beaten

the game with one side, you can go back and try the other. When you've done both, you can replay missions on both sides, choosing the one you like best.

Whether you play Campaign or one of the traditional multiplayer modes, you'll still earn XP and progress in level

Må man ha Xbox Live Gold for å spille "campaign" siden det ble nevnet lobby og multiplayerbane?

Om man slipper å ha Gold for å spille "campaign" alene, så tror jeg faktisk at jeg kjøper TitanFall.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det tviler jeg sterkt på, tror det de mener med lobby og MPbaner er at du er i en simulert online match med bots, eller venner, offline. det er bare mp baner med objektiv i seg som jeg hr fortstått

Lenke til kommentar

Titanfall "enspiller" biten vil være rundt 2 timer før hver side, så ville ikke ha hatt høye forhåpninger om man ikke planlegger å spille dette online ;)

http://www.dualshockers.com/2014/03/04/titanfalls-campaign-will-last-two-hours-for-each-side-dlc-confirmed-but-no-microtransactions/

Men hvem kjøper vel egentlig dette for enspilleren?

EDIT: Egentlig feil tråd, men passa jo likevel ettersom spillet nevnes her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Titanfall "enspiller" biten vil være rundt 2 timer før hver side, så ville ikke ha hatt høye forhåpninger om man ikke planlegger å spille dette online ;)

Jeg gjør det om man slipper å ha Gold på X1 i "enspilleren". Skal ikke ha Xbox Live Gold fordi har ikke nok innhold, IE bruker jeg på PC, Skype på PC m.m, så for min del ikke nok innhold for å skaffe XBL Gold på X1.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Jeg gjør det om man slipper å ha Gold på X1 i "enspilleren". Skal ikke ha Xbox Live Gold fordi har ikke nok innhold, IE bruker jeg på PC, Skype på PC m.m, så for min del ikke nok innhold for å skaffe XBL Gold på X1.

Om jeg ikke tar helt feil krever alt av online-tjenester på Xbox One at man har betaler for gold.

Lenke til kommentar

Daylight kommer visstnok ikke til Xbox one. Mener jeg tidligere leste at det var multiplattform. Kommer til pc også.

http://gamingbolt.com/zombie-studios-daylight-targeting-1080p60fps-on-ps4-no-plans-for-xbox-one-release

Mikset det spillet med dette :p

http://www.videogamer.com/ps4/dying_light/news/dying_light_targeting_1080p_60fps_on_ps4_and_xbox_one.html

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Entusiasmen min har visnet hen den også, såg kjipere og kjipere ut for hver gang det ble vist frem. Tabben var jo at det såg FORJÆVLIG fett ut første gang de viste det på en eller annen super PC.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...