Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titanfall er sinnsykt underholdende! 1080p eller ei, så var dette langt mere artig enn forventet altså :)

Synd jeg ikke kan spille dette på PS4 :(

Tenker du grafikk så er det pc det SKAL spilles på. Er støtte for håndkontroller også. Hsr forhåndsbestilt på pc siden der har eg flere som skal kjøpe. Xbox One versjonen ble forhåndsbestilt etter en time på Beta.

Har en PC som gruser både One og PS4, men flere IRL-venner som spiller aktivt online på PS4. Så derfor tåler jeg å ofre litt grafikk og ytselse til fordel for en mere "sosial" opplevelsen :) Det er også grunnen til at jeg ikke har rørt BF4 på PC siden PS4 lanseringen ;) Derfor ønsker jeg Titanfall på PS4 :p Ingen som har planer om å kjøpe One likevel.

Lenke til kommentar

Titanfall er sinnsykt underholdende! 1080p eller ei, så var dette langt mere artig enn forventet altså :)

Synd jeg ikke kan spille dette på PS4 :(

Tenker du grafikk så er det pc det SKAL spilles på. Er støtte for håndkontroller også. Hsr forhåndsbestilt på pc siden der har eg flere som skal kjøpe. Xbox One versjonen ble forhåndsbestilt etter en time på Beta.

Har en PC som gruser både One og PS4, men flere IRL-venner som spiller aktivt online på PS4. Så derfor tåler jeg å ofre litt grafikk og ytselse til fordel for en mere "sosial" opplevelsen :) Det er også grunnen til at jeg ikke har rørt BF4 på PC siden PS4 lanseringen ;) Derfor ønsker jeg Titanfall på PS4 :p Ingen som har planer om å kjøpe One likevel.

Er det at Xbox One ikke er utgitt i Norge enda. Har flere venner som var helt likegyldig hva dem kjøper av disse to. Mange velger bare en konsoll, to konsoller er for dem som er mer enn gjennomsnittlig interessert. Men kjøpte PS4 fordi det var tilgjengelig. Bf4 har ikke eg rørt på noen plattformen, det skuffet for min del.

Lenke til kommentar

Sony jobber desperate med å få titanfall på ps4 ... :p ikke rart for et knall fps...

Dette er en system selger for ms....

Hæ? På hvilken måte jobber Sony med å få Titanfall på PS4?

Google is ur friend :closedeyes:

Har ikke lest noe om dette. Den eneste informasjonen vi har er at det er muligheter for Titanfall 2 på PS4.

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg at de blir å gi Titanfall 2 til Microsoft neste gang, spesielt ikke hvis PS4 fortsetter å selge dobbelt så mye som Xbox One.

Nei det ligger nok mye penger bak for MS i tlfelle.Men regner med brukerbasen er såpass stor på begge platformer når den tid kommer, at EA velger å gå multiplatform.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at Metal Gear Solid V blir 1080p på PS4, og 720p på Xbox One.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=770306

Kjøper man spillet til XO er det det samme som å si at det er greit. Så jeg håper ingen gjør det.

Så de som sitter med bare en konsoll skal ikke kjøpe spillet? Er ikke alle som velger den konsollen som er kraftigst. Da kan man gå tilbake og spør folk hvorfor de kjøpte PS3 i stedenfor 360. Blir akkurat det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at Metal Gear Solid V blir 1080p på PS4, og 720p på Xbox One.

Kjøper man spillet til XO er det det samme som å si at det er greit. Så jeg håper ingen gjør det.

Så de som sitter med bare en konsoll skal ikke kjøpe spillet? Er ikke alle som velger den konsollen som er kraftigst. Da kan man gå tilbake og spør folk hvorfor de kjøpte PS3 i stedenfor 360. Blir akkurat det samme.

Hvis de bryr seg om forskjellene, så kjøper de ikke spillet nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de bryr seg om forskjellene, så kjøper de ikke spillet nei.

De som bare har Xbox One kjøper naturligvis spillene uansett om de ser bedre ut på PS4. Tror du det at hvis folk ikke kjøper kommer til å endre noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...