Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å lurer på det samme, hvorfor folk krangler. Grunnen er at majoriteten på tråden sitter med en Ps4 som er perfekt i følge mange på alle punkter mens de som nevner Xbox one får høre på neste innlegg at Ps4 er overlegen. Noen tar seg faktisk nær av dette. Er sitter å koser meg. YT på en kjedelig kveld er rene komedien om man søker opp Xbox one vs PS4. Der finner man voksne folk som kaller hverandre navn.

Lenke til kommentar

Grunnen er at majoriteten på tråden sitter med en Ps4 som er perfekt i følge mange på alle punkter mens de som nevner Xbox one får høre på neste innlegg at Ps4 er overlegen.

 

Dette gjelder andre veien også. Dem som har X1 sier den er best, uten å faktisk testet en PS4. Noe i seg selv er veldig idiotisk. Noen tør å være objektiv, men ikke mange har jeg ihvertfall sett.

 

Blir som jeg skal snakke dritt en konsoll uten å eie den, er jo helt feil uansett da i mine øyner. Sitter å nyter det som blir skrevet, er ikke mye konstruktivt og objektivt nei i denne tråden.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Litt forskjell på perspektiver her kanskje? I denne tråden sier flere at PSN er "dønn stabil", i PS4-tråden på samme forum så klager folk titt og ofte på nedetid... Man kan si mangt om tjenestene, men på stabilitet og dedikerte servere er det utvilsomt fordel Microsoft. Begge gir bort gratis spill også.

Lenke til kommentar

PSN var ikke mye stabil de første ukene etter lansering ihvertfall. Men det kom jo av den enorme pågangen, ikke at jeg ynskylder det da.

 

På gratis spillfronten denne generasjonen har Sony sålangt trukket det lengste strådet. Det går ikke ann å benekte en gang. Ja, det er småspill, men spill fullt ut likevel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kojima-san vil gjerne at vi spiller Metal Gear Solid V: Ground Zeroes på PS4:

 

http://www.dualshockers.com/2014/01/18/hideo-kojima-wants-you-to-play-metal-gear-solid-v-on-ps4-or-xbox-one-if-possible/

 

Helt greit i grunn, ettersom det også var planen :)

"This message was sponsored by Sony Computer Entertainment..."

 

Ellers interessant at han ikke sier noe om hvorfor, som vel er det mest relevante. Siden ingenting annet er sagt antar jeg at de yter likt på begge platformene. Ellers er ikke Xbox One lansert i Japan enda som også kan spille inn.

Lenke til kommentar

Ikke mot Sony, det var jo ikke de som satte opp prisen. Poenget var uansett ikke hva prisen var eller hvem som skrudde den opp, men at prisforskjellen mellom PS4 og Xbox One plutselig var borte.

Det blir jo litt rart å si det sånn.

1. Xbox One er ikke på markedet her i Norge enda.

2. Prisen på PS4 er 399, Xbox One er 499(dollar/euro/pund).

3. Forhåndsbestillingsprisen på PS4 var stort sett 3499, forhåndsbestillingsprisen på Xbox One er stort sett på 3999.

4. Prisforskjellen er ikke borte. De fleste butikker som har økt prisen på PS4 har en enda høyere pris på Xbox One. Uteliggeren her er vel CDON som tar blodpris for PS4.

5. Laveste pris på PS4 er fortsatt 300,- lavere enn Xbox One.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...