Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Jeg må faktisk spare Xbox One spillene pga jeg skal ikke ha TitanFall eller noen multiplatts på Xbox One om det fortsetter at PS4 får bedre oppløsning, bedre framerates m.m.

Playstation 4 har faktisk bedre kontroller denne gangen samt multiplatts pr dags dato ser penere ut på PS4, om man skal sammenligne PS4 vs Xbox One.

Det er 2 faktorer som spiller en høy rolle hos meg.

 

Skjer det omvendt, såklart velger jeg dem til Xbox One!

 

PS4 begynner å kjede meg nå. Er liksom ingenting å spille. Ferdig med Killzone og Resogun.

Gleder meg til julaften, for da skal jeg pakke opp Xbox One. :xmas:

Hvilke spill blir det skaffet? Om du liker slåssespill, kjøp fullpakken til Killer Instinct. Er faktisk det spillet jeg har kost meg mest med på Xbox One.
Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvilke spill blir det skaffet? Om du liker slåssespill, kjøp fullpakken til Killer Instinct. Er faktisk det spillet jeg har kost meg mest med på Xbox One.

 

 

Har skaffa meg Forza 5 og Dead Rising 3. Killer Instinct full pakke blir garantert kjøpt.

Egentlig tamt med spill til begge konsollene. Gleder med til neste år når det begynner å komme flere spill til begge, kommer nok som vanlig til å kjøpe det meste jeg og som du. :)

Lenke til kommentar

 

Har skaffa meg Forza 5 og Dead Rising 3. Killer Instinct full pakke blir garantert kjøpt.

Egentlig tamt med spill til begge konsollene. Gleder med til neste år når det begynner å komme flere spill til begge, kommer nok som vanlig til å kjøpe det meste jeg og som du. :)

 

Neste år og fremover blir rått parti fra alle kanter. Blir penger ut, men hva så når man har det gøy :)

Det jeg har fått med meg til nå, har jeg regnet grovt over 20 titler som kommer mest sannsynligvis ut neste år, dem blir jeg garantert å kjøpe.

Noen år har jeg sagt til meg selv og andre: Jeg skal ikke kjøpe mer en 25-30 titler, men ender opp med trippelt eller firdoble antallet.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

 

Neste år og fremover blir rått parti fra alle kanter. Blir penger ut, men hva så når man har det gøy :)

Det jeg har fått med meg til nå, har jeg regnet grovt over 20 titler som kommer mest sannsynligvis ut neste år, dem blir jeg garantert å kjøpe.

Noen år har jeg sagt til meg selv og andre: Jeg skal ikke kjøpe mer en 25-30 titler, men ender opp med trippelt eller firdoble antallet.

 

Akkurat der er vi ganske like. Skummelt mye penger som går til spill, men sånn er det når man er spillegal.

I just love it. :)

Lenke til kommentar

har det kommet noe info om BC på ps4? var snakk om noe streaming

 

Det eneste som er sagt er at det kommer i løpet av 2014. Det er streaming, så da foretrekker jeg å holde meg til PS3. Orker ikke å ha hengende over meg at spillet blir avbrutt dersom noe forstyrrer forbindelsen i et spill som egentlig er offline.

Lenke til kommentar

Substance Engine is an algorithmic texture generation middleware and according to benchmarks published on GamingBolt the PS4 CPU is faster than the Xbox One:http://gamingbolt.com/substance-engi...s-respectively

Both systems have 8 core Jaguar based CPUs from AMD, but prior to release Microsoft was promoting the fact that their CPU was clocked higher at 1.75Ghz. The benchmarks here imply the PS4 CPU is actually running at 2Ghz in order to produce 14 MB/s versus 12 MB/s for the Xbox One. The other possibility is that these figures are for the whole CPU and not a single core as labelled. In that case it would imply PS4 is using 7 cores at 1.75Ghz versus 6 cores at the same frequency.

Since this tech is purely algorithmic on CPU and not boiund by bandwidth we can't look to the PS4's GPU or GDDR5 to explain the difference. The only logical conclusion is the PS4 has a faster CPU, despite Microsoft's protestations to the contrary.Sony has never officially disclosed the PS4's CPU clockspeed.

 

 

 

Jeje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kjøper ikke en hel PS4 nå bare for å få med meg Uncharted. Det er bare det spillet jeg liker på Playstation.

Mens Xbox både har blant annet Gears of War og Halo og flere.

 

Tror jeg gjør dette. Kjøper en Xbox one når den kommer ut og senere kjøpe en PS4 men inntil da holder jeg meg til PC. :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...