Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd Gaikai før Sony kjøpt det opp, og OnLive. Og det funker kleint altså....latency er selvfølgelig helt på tryne her i Norge når servere er i Usa. Så hvordan dem har tenkt å løse server biten skal bli interesant å se...

 

Og så blir jo video strømmen komprimert..noe som gjorde da ihvertfall at spill så ikke i nærheten av så klart ut som det hadde gjort om du hadde spillet fysisk hos deg selv.

 

Men skal bli spennende å se...men det er mye servere som må på plass i Europa og norden for at det her skal bli noe som funker..

Lenke til kommentar

 

Er kun Streemimg ingen revolusjon akkurat... Men vil folk betale igjen for gammle Ps3 og muligens Ps2 spill sier det mere om Ps4 spille utvalget :dremel:

Det er ikke bare muligheten for å kunne spille titler fra eldre konsoller, det er også det utvidede sosiale aspektet med å kunne hjelpe andre i spill fra din egen konsoll, ta over styringen i en annens sitt spill.

Lenke til kommentar

 

Er kun Streemimg ingen revolusjon akkurat... Men vil folk betale igjen for gammle Ps3 og muligens Ps2 spill sier det mere om Ps4 spille utvalget :dremel:

Det er jo bare tøys. Jeg hadde aldri PS2 så jeg kjøpte en del av de aller beste spillene til PS2 til PS3. Var da ikke noe med at det ikke var nok å spille på PS3, men når jeg kan få AAA spill-perler til under 200 kroner så kjøper jeg det. Og så er det jo naturlig å spille gjennom forgjengerne før man spiller PS3-versjonen, noe jeg gjorde med f.eks. God of War. Idiotisk innspill.

Lenke til kommentar

Det er jo bare tøys. Jeg hadde aldri PS2 så jeg kjøpte en del av de aller beste spillene til PS2 til PS3. Var da ikke noe med at det ikke var nok å spille på PS3, men når jeg kan få AAA spill-perler til under 200 kroner så kjøper jeg det. Og så er det jo naturlig å spille gjennom forgjengerne før man spiller PS3-versjonen, noe jeg gjorde med f.eks. God of War. Idiotisk innspill.

 

AAA spill i sub hd ? :closedeyes: ser standaren er lav på ps fronten

Lenke til kommentar

Sikkert kult for retro folk ... :closedeyes: Men jeg kjøpte next gen .... for next gen spill ikke gammle greier for da kunne jeg ha fortsatt på last gen :hmm: sikkert en logikk for enkelte å ønske gammle spill mot latest n greatest... ser ikke den :closedeyes:

Det beste av begge verdener vil jeg heller kalle det. Men la meg stille deg et spørsmål andre veien da, hva vil Xbox One gjøre som underholdningsboks (i Norge) som Apple TV ikke allerede gjør? Og da trenger du ikke selge til meg at Minority Report var kult og derfor er det stilig å gestikulere foran skjermen.

Lenke til kommentar

Det beste av begge verdener vil jeg heller kalle det. Men la meg stille deg et spørsmål andre veien da, hva vil Xbox One gjøre som underholdningsboks (i Norge) som Apple TV ikke allerede gjør? Og da trenger du ikke selge til meg at Minority Report var kult og derfor er det stilig å gestikulere foran skjermen.

 

Bruker ikke gesture funksjonen kun voice... og det fungerer så bra at padden er unødvendig med de større operasjoner på dash... hopper fra spill,netflix party chat , youtube til net leser søk bare med stemmen.

Lenke til kommentar

 

Sorry er ingen apple fan ... men svaret er så enkelt som genialt.

 

Spill :closedeyes:

Nei at du ikke er fan Apple eller Sony tror jeg du gjør klinkende klart. :D

Men det gjenstår å se hva Xbox One vil faktisk levere foruten Netflix og Youtube her i Norge, og da faller den litt igjennom siden så mye av OS går med til å drive disse samtidige operasjonene, som man kunne akseptert i USA hvor de har tonnevis med underholdningstjenester på Xbox One, jeg frykter derimot at det vi kommer til å se på Xbox One er mye av det samme som var tilgjengelig på PS3 og Xbox 360, og også Apple TV. Og da ser jeg ikke helt vitsen med å tute med hornet om at det er en overlegen underholdningsboks, for den har gjort komprimisser for spilldelen ved å bli det den er, og det er noe som kommer til å følge konsollen i sammenligninger av spill på PS4 mot samme spill på Xbox One etterhvert som utviklere lærer seg begge konsollene å kjenne. Man ser jo bare dette med at alle spill faktisk ikke kjører i Full HD, og det er jo noe man skulle kunne forvente av denne nye generasjonen med konsoller.

Lenke til kommentar

Nei at du ikke er fan Apple eller Sony tror jeg du gjør klinkende klart. :D

Men det gjenstår å se hva Xbox One vil faktisk levere foruten Netflix og Youtube her i Norge, og da faller den litt igjennom siden så mye av OS går med til å drive disse samtidige operasjonene, som man kunne akseptert i USA hvor de har tonnevis med underholdningstjenester på Xbox One, jeg frykter derimot at det vi kommer til å se på Xbox One er mye av det samme som var tilgjengelig på PS3 og Xbox 360, og også Apple TV. Og da ser jeg ikke helt vitsen med å tute med hornet om at det er en overlegen underholdningsboks, for den har gjort komprimisser for spilldelen ved å bli det den er, og det er noe som kommer til å følge konsollen i sammenligninger av spill på PS4 mot samme spill på Xbox One etterhvert som utviklere lærer seg begge konsollene å kjenne. Man ser jo bare dette med at alle spill faktisk ikke kjører i Full HD, og det er jo noe man skulle kunne forvente av denne nye generasjonen med konsoller.

Ms driter i Norge... Sony driter i Norge begge konsollene vil få de samme appene give n take i lille Norge

Som før vill man ha noe exstra er det kun å opprette usa jap eng kontoer å nedlaste innhold der (de som funker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...