Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Er samme stillbildene der. Morsomt å dra spaken høyre og venstre, men lite forskjell å spore. Se spesielt på tekst som burde vise stor forskjell avhengig av oppløsning, but no..

Pleier egentlig aldri å svare noen fra så langt tilbake, men dette er det dummeste jeg har sett. Tekst og UI vil i oppskalerte versjoner av spill kjøre i native oppløsning. Derfor er det ingen forskjell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hakking ja? Spilte Siege of Shangai i går...conquest 64 spillere, og helt texas action over hele fjøla. Var det kraftig svingning fra 60--->30 fps,og sikkert under det også. Er da man merker hvor mye 60 vs 30 fps har og si :p Speisielt merkbart i Shadow Fall også, hvor fps`eb jobber mellom 30 og 60fps hele tiden.

Men jeg tar av meg hatten på hvor pent Shadow Fall er altså!

den banen er nokk værstingen når det kommer til fps drops hehe. Er grusomt å spille den banen på conquest
Lenke til kommentar

Jeg havna på PS4, og føler meg særs fornøyd med kjøpet og ser veldig lyst på det fremtiden bringer med maskinen, og det ligger mye godt og venter på oss bare i det neste året som kommer, og nå med ryktene rundt dette at Xbox One kanskje ikke kommer her til lands før Q3 2014 så tror jeg det vil bli mange som blir utålmodige og heller går for PS4.

Xbox One er heller ikke en konsoll som har vist meg noe som interesserer meg, Kinect er overhode ikke et salgspunkt for min del, og som underholdningsboks så spiller PS4 Blu-ray og SA-CD´er og jeg har Apple TV til alt annet. Så underholdningsbiten er jeg godt dekka på. Xbox One er sikkert en fantastisk underholdningsboks i USA hvor kabeltv er mer utbredt og man får tatt i bruk den siden med Xbox One. Men her til lands vil alle de funksjonene som er spesifikt for kabel være noe man betaler for ikke å kunne bruke for min del, så jeg betaler heller mindre og får en konsoll som er sikta seg inn på å gjøre gaming og det sosiale med det bra isteden.

En annen grunn til at Xbox ikke frister meg så mye som før er enkelt og greit det at Bungie ikke er ekslusiv der lenger. Nå får jeg Destiny og andre Bungie spill til PS4, og da vil ikke savnet av Halo bli så veldig stort for meg.

Lenke til kommentar

Valget var enkelt for min del Xone :closedeyes: Flere grunner

Synes Ms tok flere risker mot sony som safet Ps4 med en Ps3,5 med ingen ny vinninger.

Kinect 2, så på x360 generasjonen hvor Ms ville bruke kinect som endel av systemet og gjennomførte det med å inkludere kinect med xone. Med allerede gode funksjoner i spill og i os som alle får en del av.

Xone game pad. Med ny design ,rumble triggers og genial plassering av skulderknappene som er plassert slil at man slipper å flytte fingerene fra triggers for å trykke lb n rb ... design perle og kjappere reaksjon på fps.

Multimedia. En box for alt .. ja takk kun spilling er så 90talls. Ms har en vision som jeg liker.

Games.. Er ikke så gira på Ps4 game line up 2014 synes Ms sin er mere i min stil sorry knack :closedeyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

PS4 og XboxOne = Best of both world :love:

Fanboys er mesteparten idiotiske, uansett Microsoft eller Sony. Men Sony-fanboysene har virkelig tatt av i år. Det kommer så mye søppel og dritt ut av kjeften på de. Det er som de skvalper i dritt og mates av foreldrene deres med cheesburgerz og cola.

Spot on :closedeyes:

Lenke til kommentar

Vennligst utdyp hva du legger til grunn for den påstanden?

Gaikai ble kjøpt av sony tjenesten var online før kjøpet... hva er nytt med noe som er et par år gammelt?

Bedre om sony kjøpte onlive der er ivertfall os meget bra.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Har denne teknologien noensinne vert på konsollmarkedet før?

Og det er ikke bare Gaikai slik vi kjenner det fra PC, det fører med seg flere nye ting innenfor det sosiale, med å kunne ta over kontrollen fra en som trenger hjelp på et punkt i et spill f.eks

Endret av SteveVice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...