Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Torsdag kommer NPD tallene. Gleder meg til å se hva som har solgt mest.

Tipper playstation har solgt litt mer da det ryktes at di har større produksjonskapasitet, både PS4 og Xbox One selger alt som blir produsert.

Vil tippe rundt i mars er det mulig å få en bedre pekepinn på hvem som har gjort det best :)

http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-and-ps4-sales-numbers-don-t-matter-right-now-but-you-don-t-care/1100-6416542/

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Er det virkelig så fryktelig interessant hvem som har solgt mest? Nå er det vel slik at begge konsollene selges ut etterhvert som nye ladninger kommer i butikkene og dermed viser ikke tallene noe annet enn hvem som hittil har produsert flest konsoller for salg.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så fryktelig interessant hvem som har solgt mest? Nå er det vel slik at begge konsollene selges ut etterhvert som nye ladninger kommer i butikkene og dermed viser ikke tallene noe annet enn hvem som hittil har produsert flest konsoller for salg.

Ja noen er veldig intense, selvsagt hvis det gagner sitt konsoll valg naturligvis. Om det ikke gjør det er det stille.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var svært spennende de første årene med PS3 og 360, selv om jeg eide begge to. Vet ikke helt hvorfor egentlig :p Nå er det jo spennende pga. One er noe dyrere, samt allt den dårlige PR`en som MS fikk etter E3 hehe. Alt tilsier jo at Sony vil seile pent og pyntlig i rolig sjø.

Men etter som tiden går mister jeg litt interessen- Jeg har uansett begge to pent ved siden av hverandre nå, det er det viktigste :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

For pixeltellere så er Tomb Raider Definitive Edition bekreftet 1080p både til PS4 og Xbox One.

And, the next gen version of Tomb Raider will also feature the most lifelike hair on consoles.

"Lara's hair now benefits from TressFX technology," he wrote, "her hair strands are independently simulated and interact with environmental effects, as well as react to her every movement, delivering unprecedented, lifelike motion

hehehe :)

hvordan kan en konsoll som er litt kraftigere enn Wii U kjøre dette i 1080p, mens supercomputern ps4 er lik... nei nå skjønner jeg ingenting, trodde ikke software skulle ha noe å si

Lenke til kommentar

. Min og. Og noe legging i bakke spilla.

Hakking ja? Spilte Siege of Shangai i går...conquest 64 spillere, og helt texas action over hele fjøla. Var det kraftig svingning fra 60--->30 fps,og sikkert under det også. Er da man merker hvor mye 60 vs 30 fps har og si :p Speisielt merkbart i Shadow Fall også, hvor fps`eb jobber mellom 30 og 60fps hele tiden.

Men jeg tar av meg hatten på hvor pent Shadow Fall er altså!

Lenke til kommentar

Ender opp med en av de først, så blir det begge til slutt :)

Feil tråd men, burde jeg kjøpe Ghosts til 360 eller PS3?

In the here and now, the current-gen Call of Duty experience is best delivered on the 360, followed quite closely by the PS3 version, where stable multiplayer performance is backed up by a campaign that still delivers a good slice of 60fps action, even if frame-rates aren't quite as smooth as on Microsoft's platform. However, the soft-focused look doesn't represent the game in its best light in comparison to the sharper and cleaner 360 release, while the texture bugs are disappointing to see. T

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-call-of-duty-ghosts-face-off

Lenke til kommentar

Feil tråd men, burde jeg kjøpe Ghosts til 360 eller PS3?

PS4. :p

Angående diskusjonen om støy så er i alle fall min PS4 tilnærmet lydløs, hører litt ved oppstart, platene surrer og sånt, men det varer bare noen sekunder. Etter mange timer med både Resogun, Killzone og Knack så hører jeg ingen støy. Selv når jeg skrur lyden på tv'n av så hører jeg folk som snakke i stua, 4 rom og 15 meter unna bedre enn jeg hører støy fra PS4. True story. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...