Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

så lenge du ikke har på mute på tven når du spiller, vil du ikke høre noen av konsollene.

men hvis du har ekstrem viftestøy alergi så er xbone hakke stillere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så lenge du ikke har på mute på tven når du spiller, vil du ikke høre noen av konsollene.

men hvis du har ekstrem viftestøy alergi så er xbone hakke stillere

Men så får du susingen fra strømforsyningen som er der selv om den er av eller på. Var vel Mala som irriterte seg over den.
Lenke til kommentar

Hvordan får man vekk denne tråden fra mine innlegg. Denne tråden er infisert av barnehage unger som hyller ut hva som har 1080p og hva som ikke har det side på side. Aldri vært lei utrykket 1080p før nå. Nå blir eg helt kvalm av bare ordrt.

Dette er en Xbox One vs. PS4-tråd, da er en selvfølge at man diskuterer akkurat det; eller, da blant annet forskjellen i oppløsning ;) Så at du tydelig er lei av å høre at Xbox One er svakere en PS4, greit, men fakta er fakta og det må dras frem i en tråd som dette.

Barnehageinnlegg er en annen sak.

• Liker 2
Lenke til kommentar

eBay, hmm - For å snu litt på artikkelen - dette betyr altså at det er mange flere som kjøpte PS4 på launch som ønsker å selge den igjen enn de som kjøpte XBO ??? :D

Tja, det går nok mer på det at etterspørselen på PS4 er høyere enn hva tilgjengeligheten på varen i markedet er.

Da ser folk sitt snitt å selge sin maskin for blodpris på nettet.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det en av mange ting som kan diskuteres. Folk elsker å gjenta seg selv. Eg bryr meg fint lite at Ps4 er bedre siden eg liker Xbox one. Er man så utrolig opptatt av grafikk er pc plattformen for deg. Eg har en pc til nærmere 30k, etter min erfaring med den er både Xbox One og Ps4 ganske så middelmådig på det grafiske. Ingen spill så langt som har god grafikk i mine øyne. Heldigvis kan et spill våre bra uten en ekstrem grafikk, ikke alle som dele den meningen

Lenke til kommentar

Selvsagt er det en av mange ting som kan diskuteres. Folk elsker å gjenta seg selv. Eg bryr meg fint lite at Ps4 er bedre siden eg liker Xbox one. Er man så utrolig opptatt av grafikk er pc plattformen for deg. Eg har en pc til nærmere 30k, etter min erfaring med den er både Xbox One og Ps4 ganske så middelmådig på det grafiske. Ingen spill så langt som har god grafikk i mine øyne. Heldigvis kan et spill våre bra uten en ekstrem grafikk, ikke alle som dele den meningen

Vil heller snu på det å si at det ikke finnes folk som ikke tror et spill kan være bra uten ekstrem grafikk. Men mange som ønsker å spille konsollspill har jo gjerne lyst å betale minst mulig å få mest igjen for pengene. Sålangt ser det ut som at ps4 er veien å gå da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For pixeltellere så er Tomb Raider Definitive Edition bekreftet 1080p både til PS4 og Xbox One.

And, the next gen version of Tomb Raider will also feature the most lifelike hair on consoles.

"Lara's hair now benefits from TressFX technology," he wrote, "her hair strands are independently simulated and interact with environmental effects, as well as react to her every movement, delivering unprecedented, lifelike motion

hehehe :)

Endret av Booz
Lenke til kommentar

For pixeltellere så er Tomb Raider Definitive Edition bekreftet 1080p både til PS4 og Xbox One.

And, the next gen version of Tomb Raider will also feature the most lifelike hair on consoles.

"Lara's hair now benefits from TressFX technology," he wrote, "her hair strands are independently simulated and interact with environmental effects, as well as react to her every movement, delivering unprecedented, lifelike motion

hehehe :)

Det er ikke første April...

Lenke til kommentar

Er jo bare å se den nyeste videoen til The Division også. Syk grafikk!!

(/video)http://www.youtube.com/watch?v=ir5qGJjf41k(video)

Ja, det er dette vi bør tenke på når vi snakker om Next gen. Framgang på flere områder og ikke bare grafikken. Blir spennende å se om det blir noen forskjeller mellom ps4 og Xbox One versjonen. Ps4 med sine almighty gpu og ram og Xbox One sin Cloud og kinect.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så får du susingen fra strømforsyningen som er der selv om den er av eller på. Var vel Mala som irriterte seg over den.

Ikke akkurat en susing heller, ettesom vifta går med ett såpass lavt turtall. Se heller for deg lyden av en HDD som jobber, vare ikke så intens :p

Lenke til kommentar

Lufting er alpha-omega ja, min står bra plassert den også sammen med One :) Men føler sistnevnte er roligere under spilling altså, er nok gevinst å den luftige designen til MS og den gigantiske vifta :p Har ikke brukt One så mye siden PS4 ankom, så kan være det ferske inntrykket til PS4 lurer meg da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...