Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

ahhah, det der er bullshit.. ser laaangt ifra sånn ut på Xbox one (sitter å spiller det nå) ligner på PS4 sin på xbone..bare ps4 er en smule skarpere ser det ut til. det er snakk om 180 hva faen pixler det er ikke ikke mye... folk ass

Fail ass Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

De er jo zoomet inn vil jeg tro de bildene. Og 180 piksler? Forskjellen er vel 663 600 piksler. Godt og vel over en halv million.

poenget med å zoome inn? ingen som spiller spillet på den måten...

vet ikke kan ikke noe om piksler, bare spiller og bruker øynene... bare tok oppløsningen fra 900 til 1080p

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei vel, da har jeg en slags super xbox one da :w00t:

for det ser ikke sånn ut, du kan gjerne komme på besøk engag, bor i oslo, ta med en sixpack

liker best carlsberg, men hansa går fint...

Lenke til kommentar

nei vel, da har jeg en slags super xbox one da :w00t:

for det ser ikke sånn ut, du kan gjerne komme på besøk engag, bor i oslo, ta med en sixpack

liker best carlsberg, men hansa går fint...

Litt langt, men takk for tilbudet. Men som du sier, du opplever spillet som pent og bra. Det som er interessant for fremtiden, og for de som kommer til å ha både ps4 og Xbox One, er hvordan multiplattformspill ser ut til å være best på ps4 men god margin. Ps4 viser kraft når den kan kjøre ac4 i 1080p men lockedframerate og Xbox One kjører den i 900p men noen få framedrops. Denne tendensen ser vi i større og mindre grad i hver tittel. Dette kan bli viktig for Sony i kampen mot ms i fremtiden. Ikke fordi man bestandig ser forskjell fra 5 meters avstand, men fordi man kommer til å høre at spill X er best på ps4. Når det blir alment kjent blant folk så betyr det en del.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Og slik var det på 360 kontra PS3 til å begynne med også, multiplattform var bedre på 360.

Det komiske er vel helst hvordan argumentene endrer seg, utifra produktet det gjelder.

Hvis statusen er den samme etter 1 år med store lanseringer på begge plattformene, ja da er det definitivt noe å bekymre seg over for Microsoft sin del

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja, greit nok det, sier ikke noe på det, bare sier at det blir feil å påstå at det ser ut som det gør på de bildene noe det ikke gjør, han duden på forgje side postet et bilde han hadde gjort selv.

slik ser det ut og forskjellen er så liten mellom de to at det er ikke noe å diskutere engang, jeg mener 900p vs 1080p... hadde det vært 720p hadde saken vært litt anderledes.

men uansett, skulle ikke xbone få en oppdatering som fikk AC4 opp til 1080p?

Lenke til kommentar

ja, greit nok det, sier ikke noe på det, bare sier at det blir feil å påstå at det ser ut som det gør på de bildene noe det ikke gjør, han duden på forgje side postet et bilde han hadde gjort selv.

slik ser det ut og forskjellen er så liten mellom de to at det er ikke noe å diskutere engang, jeg mener 900p vs 1080p... hadde det vært 720p hadde saken vært litt anderledes.

men uansett, skulle ikke xbone få en oppdatering som fikk AC4 opp til 1080p?

Bildet lyver ikke, hva mener du er galt med det.

Og kan du poste det bildet til han som hadde laget det selv?

Nei det var ps4 som fikk det. Xbox One kan ikke kjøre spillet i 1080p, det sliter jo av å til med framveksten i 900p.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Nei det var ps4 som fikk det. Xbox One kan ikke kjøre spillet i 1080p, det sliter jo av å til med framveksten i 900p.

Muligens dette han mente:

post-3468-0-91056400-1386357680.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

i mitt enkle hodet da jeg ikke kan så mye om dette, jeg bare nyter spill.

så kan jeg ikke fatte at xbox one ikke kan kjøre AC4 i 1080p stødig 30fps når den kan kjøre spill som Ryse.

da faller det logisk for meg at problemet ikke er hardwaren

Lenke til kommentar

i mitt enkle hodet da jeg ikke kan så mye om dette, jeg bare nyter spill.

så kan jeg ikke fatte at xbox one ikke kan kjøre AC4 i 1080p stødig 30fps når den kan kjøre spill som Ryse.

da faller det logisk for meg at problemet ikke er hardwaren

Ryse har begrensede miljøer og er mest en techno. Kjører i 900p gjør den å. Ac4 er open world, noe som krever en del av hw.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

and your point is? xbone ser likt ut som hos meg, og PS4 er litt skarpere, noe som påpekt mange ganger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ryse har begrensede miljøer og er mest en techno. Kjører i 900p gjør den å. Ac4 er open world, noe som krever en del av hw.

det er mulig, vi kan være enige om å være uenige.. jeg tror det vi ser som "problemer" er pga software og crossplat spill, ikke hardware. gi det litt tid når de får en sikkel grafikkmotor så blir det nok andre boller

Lenke til kommentar

and your point is? xbone ser likt ut som hos meg, og PS4 er litt skarpere, noe som på pekt mange ganger

Er bildet før eller etter 1080p patchen?

Hva er grunnen til at du tror så veldig hardt på dette bildet, men ikke på de bildene som viser stor forskjell? Det kan jo hende det er et sett briller som tuller med deg.

Poenget var også at du presiserte at det var et bilde brukeren hadde laget selv, som om at det betydde noe, og så var det et Ign bilde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er bildet før eller etter 1080p patchen?

Hva er grunnen til at du tror så veldig hardt på dette bildet, men ikke på de bildene som viser stor forskjell? Det kan jo hende det er et sett briller som tuller med deg.

Poenget var også at du presiserte at det var et bilde brukeren hadde laget selv, som om at det betydde noe, og så var det et Ign bilde.

tok det som han hadde tatt bilde til ps4 ign og xbone sin selv.

jeg tror på det bildet fordi det gjennspeiler det jeg ser selv på tven min, noe de andre ikke gjør

Lenke til kommentar

det er mulig, vi kan være enige om å være uenige.. jeg tror det vi ser som "problemer" er pga software og crossplat spill, ikke hardware. gi det litt tid når de får en sikkel grafikkmotor så blir det nok andre boller

Joda var blind fanboy i starten av forrige generasjon, så kjenner igjen argumentasjonen. Lev i håpet. Denne gangen har vi en situasjon med lik hw, bare bedre specs på ps4. Grunnen er helt klart at ms har brukt for mye penger på kinect og media/hmdi inn mulighetene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...