Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor det? Hvorfor skal jeg være mer klar om 20 år til å miste mine rettigheter til å gjøre som jeg vil med det jeg kjøper? Om ikke folk finner seg i det, så er det ikke fremtiden. Microsoft trodde det var fremtiden, men ingen ville ha det. Og det har ingenting med netthastigheter å gjøre. Flere av de som hatet DRM-en til Microsoft hadde lynraske linjer, så det var aldri poenget.

Altså, jeg er ingen spåmann/dame. Men om man ser seg rundt, og tenker oppover tidene, blir det ikke akkurat mindre drm med årene som går.

Og ingen sier at det IKKE blir som Steam sin tjeneste, som i og seg selv er en drm, en veldig diskré en.

Men som sagt, fremtiden kan være i morgen, og milliarder år fremover.

Lenke til kommentar

Fantastisk moro at det faktisk er noen som ikke takler at noen kjøper seg en annen konsoll enn det de selv ville gjort/gjør.

 

La nå folk velge selv. Eg har gått for PS4, om den knuser Xbone i salgstall så kunne eg ikke brydd meg mindre.

Om Xbone knuser PS4 på verdensbasis så bryr eg meg ikke da heller. Eg tror virkelig ikke at NOEN bortsett fra 12 åringene som ikke kan se lenger enn nesetippen sin bryr seg om hva som solgt mest av en konsoll.

 

Folk spiller på det de vil, og det samme gjør eg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sant, men er det for mye å forlange at man ønsker å ha det man kjøper så lenge man vil, og ikke til selskapet sier stopp?

Ja, det er nok litt mye å forlange i dette tilfellet, det er poenget mitt :p Derfor bør de gjøre som nå. Velge en løsning som faktisk varer til konsollen din går i stykker.

Lenke til kommentar

Oi, forskjellen fra xbox one til PS4 er stor på AC CoD og BF4 i favør PS4, det er reelt ? Eller er det noen som er pro PS4 som har lakt det til.

 

The Verge er et seriøst selskap.

Ikke så store forskjeller på de andre spilla da, nesten identiske.

 

Jeg mener nå at det er stor forskjell på CoD Ghost.

 

Edit: Det skal ikke være forskjell på sportsspillene, da begge konsoller kjører disse i 1080p og 60 FPS. Det er fordi spillene ikke er veldig kravstore.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Er det virkelig personer som enda er besatt over hvilken konsoll som er det lille steget foran grafisk? Mest sannsynlig jevner det seg gradvis ut noe det gjorde mellom 360 og Ps3. Eg kjøpe begge konsollene tidlig og det vsr ingen tvil at 360 var det lille steget foran, dette ble jevnet helt ut etter noen år.

Lenke til kommentar

Forskjellen på 900p og 1080p.

 

ufFIkPm.gif

Man må myse og stirre ei stund for å se forskjeller, og når man oppdager forskjeller er de minimale. Ser man kjapt over ser Xbox-utgaven ut som en rikere jungel mens bildet ser mer utvasket ut på PS4. Greia han har sverdet i ser mindre hakkete ut på PS4 utgaven. Og det er på to stillbilder. Så på levende bilder ser man ikke forskjell i det hele tatt?

 

Konklusjonen til ^Th0mas^er altså at det ikke er noen forskjell på 900p og 1080p?

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...