Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den bedre grafikk? Og som du sier, så har du ikke testet DS4 engang.

PS4 har vel fler spill på vei hvis jeg ikke tar feil?

 

Og hva mener du med mye annet? :D

Med mye annet mener jeg mye annet gøy. Når jeg så på youtube hadde den da bedre grafikk men ja, Nei jeg har ikke testes DS4 men har jo prøvd DS3 og da må jeg si Xbox 360 kontrollen er bedre.

Lenke til kommentar

Med mye annet mener jeg mye annet gøy. Når jeg så på youtube hadde den da bedre grafikk men ja, Nei jeg har ikke testes DS4 men har jo prøvd DS3 og da må jeg si Xbox 360 kontrollen er bedre.

tror du bør teste ds4 før du uttaler deg, ds3 og 4 er to helt forskjellige kontrollere, ds4 føltest helt fantastisk når jeg fikk testa den hos gamestop + den er faktisk størren enn x1 kontrolleren, jeg uttaler meg ikke så mye om x1 kontrolleren siden jeg ikke har prøvt denne enda, men har hatt xbox360/ps3 siden de kom å må si jeg liker mye bedre ds4 enn både ds3 og 360 kontrolleren, men dette er min personlige mening

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Med mye annet mener jeg mye annet gøy. Når jeg så på youtube hadde den da bedre grafikk men ja, Nei jeg har ikke testes DS4 men har jo prøvd DS3 og da må jeg si Xbox 360 kontrollen er bedre.

DS4 har fått enormt god kritikk, kan vel heller si det sånn at DS4 har fått bedre kritikk enn X1-kontrolleren, men forskjellene er mindre enn de var forrige generasjon. Vi skal bare være glade at Sony ikke tok i bruk kontrolleren de først designet til PS3(den til høyre):

ps3clone.jpg

Lenke til kommentar

Vel nå var jo steget opp fra DS mye høyere, ettersom 360 kontrollen er annerkjent som den klart beste av de to, så er ikke så mye å perfeksjonert her sammenlignet med den fullstendig bak mål utdaterte og kjipe DS3.

 

På tide Sony fikk hodet ut av ræva gitt, gleder meg til å omfavne DS4 :D

Lenke til kommentar

Det går nok ikke. PS4 sender jo bare bildet gjennom Xboxen. Like så mye som du kan spille PS4 med fjernkontrollen til TV-en kan du spille PS4 med X1-kontrolleren med å gjøre PS4 gjennom X1.

http://www.forbes.com/sites/erikkain/2013/11/09/you-can-play-your-ps4-through-your-xbox-one/

 

Tror du bør lese litt mer mr ;)

 

Tatt fra linken over:

 

One very interesting thing gamers will be able to do if they happen to pick up both the Xbox One and PlayStation 4 is use the Xbox One’s interface to play games on your PS4 (or Wii U, or even current gen systems.)

Speaking with Ben Kuchera of the Penny Arcade Report, Microsoft’s Jeff Henshaw confirmed that you can use the Xbox One and Kinect to switch over to your PS4 without any complications, such as the major lag that some people predicted.

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Hvorfor? Skulle ikke den være jævla behagelig? Greit at den er stygg som faen, men det driter jeg hardt i.

Nei, den skulle være veldig ubehagelig. Bare prøv å se for deg hvordan det blir å trykke på triggerknappene bakpå der.

 

http://www.forbes.com/sites/erikkain/2013/11/09/you-can-play-your-ps4-through-your-xbox-one/

 

Tror du bør lese litt mer mr ;)

 

Tatt fra linken over:

 

One very interesting thing gamers will be able to do if they happen to pick up both the Xbox One and PlayStation 4 is use the Xbox One’s interface to play games on your PS4 (or Wii U, or even current gen systems.)

Speaking with Ben Kuchera of the Penny Arcade Report, Microsoft’s Jeff Henshaw confirmed that you can use the Xbox One and Kinect to switch over to your PS4 without any complications, such as the major lag that some people predicted.

Da tror jeg du misforstår litt. Du kan sende bildet til PS4 gjennom Xbox One og du kan bruke Kinect til å skifte tilbake til Xbox One, men du kan ikke styre PS4-spill med Xbox One-kontrolleren. Det er jo helt feil knapper, den mangler touchpad og jeg ser ikke helt hvordan den skulle kunne sende signaler om hva man trykker gjennom HDMI-porten til PS4.

Lenke til kommentar

Vel nå var jo steget opp fra DS mye høyere, ettersom 360 kontrollen er annerkjent som den klart beste av de to, så er ikke så mye å perfeksjonert her sammenlignet med den fullstendig bak mål utdaterte og kjipe DS3.

 

På tide Sony fikk hodet ut av ræva gitt, gleder meg til å omfavne DS4 :D

Tja, kjenner flere som langt på vei syntes DS3 var å foretrekke over X360 kontrolleren, meg selv inkludert. Det området X360 kontrolleren hadde overtaket var på passformen, og det er jo en ting Sony virker å ha forbedret med DS4, så tror nok DS4 vil passe meg mer eller mindre perfekt.

Lenke til kommentar

Tja, kjenner flere som langt på vei syntes DS3 var å foretrekke over X360 kontrolleren, meg selv inkludert. Det området X360 kontrolleren hadde overtaket var på passformen, og det er jo en ting Sony virker å ha forbedret med DS4, så tror nok DS4 vil passe meg mer eller mindre perfekt.

Selvfølgelig vil noen foretrekke det en fremfor det andre, men man har jo sett på så mange klipp/artikler i etterkant av E3 der journalister drar frem 360 Vs DS3 debatten, og hvor kjip sistnevnte er for og så skamskryte DS4 opp i skyene. Er helt naturlig at DS4 får så mye blest i media når det var så mye forbedringspotensiale fra forrige utgave, og Sony virker å ha levert på stort sett alle fronter :)

 

Foruten om det piss lyset i front og elendig gummi på stikkene da :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...