Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvordan blir det da, vil de være tilpaset norske forhold? Tenker da i forhold til bruk med tv, guider, apps og slikt.

Tror jeg vil vente og se hvordan de tingene der fungerer for oss før jeg går for et kjøp.

Jeg kjøper Xbox One som en sonefri spillkonsoll. Om TV, guider og noen få apps ikke fungerer optimalt ved lansering, så er det absolutt ingen krise.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du tak i One? :o Bestilt fra utlandet?

Edit: Veldig interessante reviews.

Fantastisk review som vanlig fra han.

Har sagt siden X1 ble vist frem at de er 3-4 år for sene ute med alt av TV og medier i en konsoll. Selv om noen av featurene er veldig bra, så syns jeg de har lagt for mye vekt på TV istedenfor gaming. Når en kan se relativ stor forskjell på Battlefield 4 PS4 vs X1, så er det jo veldig leit.

Og hva er egentlig raskest? Si "watch TV" til kinect, eller bare ta opp fjernkontrollen og trykke 'source'.. ? Håper for Xbox boys i Norge at Kinect fungerer bra for nordmenn med litt dialekt i engelsken, og at det ikke blir for mye som blir tatt bort i forhold til amerikanerne.

Lenke til kommentar

Vi er i ultra hd tv generasjonen nå fort og "next gen" er fort last gen med bare 1080p

Brorparten av alle spill denne generasjonen kjørte i sub-HD (>720p native). 1080p native er en dobling av antall piksler. Halvparten av Xbox One titlene kjører i 720p. Spranget fra 1080p til 4K er en 4 dobling i antall piksler og 8 ganger så mange piksler som 720p! Tror man skal se langt etter 4K native, selv på PS5 og Xbox two. Endret av K2D
Lenke til kommentar

Kommet ca et kvarter uti videoen du la ut.. (har noen pauser for å late som jeg løser eksamensoppgaver :p )

Men, jeg skjønner det at spillet kan være repeterende vil ødelegge noe, men siden spillet (6 timer?) er relativt kort, føler jeg virkelig for å være en skikkelig bad ass romer og banke skitten ute av de rundt meg, i flotte visuelle omgivelser! :) Setter pris på god dybde i spill, men av og til vil jeg bare være barsk! :D

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...