Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info fra NeoGaf du sitter på?

The Gamestop manager said on reddit that his store has 150 PS4 pre-orders compared to the 30 pre-orders for the Xbox One.

Dette gjelder 1 gamestop butikk, lengre nede i artikkelen står det om en gamestop butikk som har mer Xbox One forhåndsbestillinger.

Hvem som selger mest i år, er det selskapet som har produsert mest konsoller.

Haha, dette er et godt eksempel på at ek fjær blir til 2000000000 kalkuner :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes vel ikke en eneste person som ikke tror at begge konsollene vil selge som hakka møkk, regner jeg med.

Det var ikke få som mente at Sony kom til å gå konkurs og PS3 floppe helt når det var rett før lansering der for 7 år siden. Husker det veldig godt enda så jeg har vel kanskje sluttet å bli overraska.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, dette er et godt eksempel på at ek fjær blir til 2000000000 kalkuner :p

Ble du våt i buksa?

Blir du mer våt i buksa av dette?

Sony may monitor your PSN and community activity, share data with “affiliated companies”

http://www.vg247.com/2013/11/11/sony-may-monitor-your-psn-and-community-activity-share-data-with-affiliated-companies/

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble du våt i buksa?

Blir du mer våt i buksa av dette?

Sony may monitor your PSN and community activity, share data with affiliated companies

http://www.vg247.com/2013/11/11/sony-may-monitor-your-psn-and-community-activity-share-data-with-affiliated-companies/

Våt i buksa? Hva f er det du snakker om? Hvordan tolket du egentlig det du quotet?

Og angående linken din så er det fullt mulig du finner samme tekst angående alle konsoller eller onlinetjenester. At noen anslyserer hvordan vi bruker spill og apps på konsollene og ellers nettverkstjenester er noe jeg tar for gitt i dag, og behandler derfor sensitiv informasjin deretter.

Endret av UrgeLoL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flott headset til PS4, hvis vi hadde vært i 2004 og det hadde vært til en Nokia-telefon.

x5ro.jpg

Våt i buksa? Hva f er det du snakker om? Hvordan tolket du egentlig det du quotet?

Jeg tror jeg ikke har opplevd at noen er mer glad for å slenge hamre ned ting på forumet her enn deg. Hver gang det kommer noe negativ info rundt One så er du personen som alltid skal hamre det ned, fremfor å saklig fremheve negativ info som Larzen og Necrolamedor. Det hele får det til å virke som at du nærmest tenner på negativ info rundt Xbone.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Dette er totalt misforstått. Det det betyr er at man ikke eier programvaren i seg selv, men sier ingenting om mediet som du som kjøper har kjøpt. Du kan ikke gjøre som du vil med programvaren på disken, men så klart kan du gjøre hva du vil med din egen kjøpte plate.

Lenke til kommentar

Flott headset til PS4, hvis vi hadde vært i 2004 og det hadde vært til en Nokia-telefon.

x5ro.jpg

Jeg tror jeg ikke har opplevd at noen er mer glad for å slenge hamre ned ting på forumet her enn deg. Hver gang det kommer noe negativ info rundt One så er du personen som alltid skal hamre det ned, fremfor å saklig fremheve negativ info som Larzen og Necrolamedor. Det hele får det til å virke som at du nærmest tenner på negativ info rundt Xbone.

Her kommer det noen å fremstiller det som at Ps4 vs xbox one forhåndsbestillinger har en ratio på 130/30. At sjefen for alle gamestops har sagt dette, og så var det egentlig en stakkars butikk. Det var det jeg kommenterte og lo av, hvordan informasjon vries fra en ting til mye mye mer. Tror hvordan du tolket det sier mer om deg..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dead Rising klarer ikke holde stabil framerate på 30fps i 720p, flaut. Som blodfan av xbox siden lanseringen av LIVE er det trist å se hvor akterutseilt xboxen er, kan godta 720p med bra gameplay men hakkete bilde i tillegg!?! Hva f---- er det MS tenker på???

Er vel Capcom som tenker her, ikke MS. Men helt enig, de burde lempet på andre grafiske elementer for å fått til 1080p og stabil 30 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...