Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Men og tvinge forbrukere til å må kjøpe Windows 8 for å få tilgang til nye directX er ikke kvalmt, spydig og rett og slett heslig?

Tror du ikke min gamle bil ikke har aircondition!? Nå er jeg tvunget til å kjøpe meg en ny bil som har dette. Kvalmt,spydig og rett og slett heslig av bil fabrikanten! Huffa meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du ikke min gamle bil ikke har aircondition!? Nå er jeg tvunget til å kjøpe meg en ny bil som har dette. Kvalmt,spydig og rett og slett heslig av bil fabrikanten! Huffa meg!

Ikke bare ny, brukt går også.

Men poenget er at DirectX12 hadde gått som smurt på Windows 7.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Ikke bare ny, brukt går også.

Men poenget er at DirectX12 hadde gått som smurt på Windows 7.

:p Joda, det hadde mest sannsynlig gjort det. Ikke at jeg har noe peiling rundt dette. Men det er jo en måte å få solgt sin programvare. Går utifra MS er like glad i penger som selskaper flest..

Lenke til kommentar

Halo: Spartan Assault og Below, antar jeg. Og prosjektet til Black Tusk Studios. Det har kanskje ikke fått en endelig tittel, men det ble annonsert med en trailer på E3 2013. Ellers ser listen ganske oppdatert ut når det gjelder Xbox-delen.

Microsoft har gjort en god jobb når det gjelder deres egne spill. 19 av de 26* spillene på listen kommer til å bli gitt ut av MS. På indie-siden har de imidlertid rotet det fullstendig til. ID@Xbox vil sikkert gjøre MS konkurransedyktige på dette feltet, men det vil ikke skje før om en god stund.

*Inkludert Spartan Assault, Below og spillet til Black Tusk Studios

Lenke til kommentar

Kan si det samme om Forza og Titanfall (selv om det er usikkert på om det bare er tids- eller permanent ekslusivt) på XB1. Alt er opp til hvilke spill man vil ha.

Morro å se hvor mye energi Thomas faktisk legger i å disse Xbox i alle trådene. Alltid noe negativt.

Jeg har for min del gått bort i fra å ville forhåndsbestille noen av maskinene. Kan hende jeg kjøper xbox når Titanfall kommer, men ellers har jeg mistet litt interessen. Ikke spilt noe på over en måned nå, og savner igrunn ikke det heller. Leser fortsatt litt på diskusjonene her og andre steder, da fortsatt flagrer noen fjær av og til.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Alltid noe negativt? Det kommer da helt an på hva du liker. Om du elsker eksklusive spill til Kinect, så kommer du helt sikkert til å få mye glede av Xbox One. Liker du TV og multimedia, da vil du også få mye glede av den.

Og at PS4 får mest eksklusive indiespill er veldig positivt.

Lenke til kommentar

Kan si det samme om Forza og Titanfall (selv om det er usikkert på om det bare er tids- eller permanent ekslusivt) på XB1. Alt er opp til hvilke spill man vil ha.

Morro å se hvor mye energi Thomas faktisk legger i å disse Xbox i alle trådene. Alltid noe negativt.

Jeg har for min del gått bort i fra å ville forhåndsbestille noen av maskinene. Kan hende jeg kjøper xbox når Titanfall kommer, men ellers har jeg mistet litt interessen. Ikke spilt noe på over en måned nå, og savner igrunn ikke det heller. Leser fortsatt litt på diskusjonene her og andre steder, da fortsatt flagrer noen fjær av og til.

Det er bekreftet at Titanfall ikke kommer til PS4.

Lenke til kommentar

Prøver du å si at Kinectspill er en negativ ting?

Uansett så har Kinect spillene en gjennomsnittlig 8/10 på omtrent alle spillene sine, skjønner ikke folk skal være så pessimistisk når det kommer til denne saken.

Lenke til kommentar

Prøver du å si at Kinectspill er en negativ ting?

Uansett så har Kinect spillene en gjennomsnittlig 8/10 på omtrent alle spillene sine, skjønner ikke folk skal være så pessimistisk når det kommer til denne saken.

la oss ta et eksempel. Konsollen Elite 1000 kommer ut 20. Desember i år. Det er annonsert nesten bare Japanske rpg til konsollen. Person Xyz her på forumet liker ikke den type spill og er derfor negativ til konsollen. Da hjelper det ikke at det ikke at elite 500 hadde mange japanske rpg spill som fikk 8/10.
Lenke til kommentar

la oss ta et eksempel. Konsollen Elite 1000 kommer ut 20. Desember i år. Det er annonsert nesten bare Japanske rpg til konsollen. Person Xyz her på forumet liker ikke den type spill og er derfor negativ til konsollen. Da hjelper det ikke at det ikke at elite 500 hadde mange japanske rpg spill som fikk 8/10.

Tror jeg skjønner hva du mener, men Microsoft må begynne å forstå at Kinecten ikke er egnet til spill sånn generelt, sikkert en handy feature om du skal prate med den eller se film, men nå er det jo en SPILL konsoll det er prat om.

Edit: Siden Vietnam krigen.

Edit Igjen: Hvor i huleste kom den fra.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner hva du mener, men Microsoft må begynne å forstå at Kinecten ikke er egnet til spill sånn generelt, sikkert en handy feature om du skal prate med den eller se film, men nå er det jo en SPILL konsoll det er prat om.

Edit: Siden Vietnam krigen.

Yes! Men derfor gjør det også egentlig veldig lite for min del, greit at de to konsollene er litt ulike der. Mitt behov fra konsollen er spill, og jeg liker jo godt sony's eksklusiver, så da blir det idiotisk å kjøpe en dyrere konsoll, med dårligere hw. Har i tillegg en oppdatert pc.

Altså så kjøper man enten Xbox One fordi man liker kinect, synes tv greia er bra, eller må ha ms sine eksklusive spill. Om ingen av disse er viktig så burde man kjøpe ps4 eller oppgradere pc'en.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Nei, du kan betale for og få instalert aircondition i den gamle bilen. Denne sammenlikningen henger ikke på greip.

Lenke til kommentar

Det er bra at MS gjør dette. At folk gidder å bruke gammel programvare er bare helt bak mål. Se hvordan Android er pga. dette. Man må rett og slett låse enkelte ting til et system slik at man tvinger dem over. Grådig kan man si det er, men nødvendig er det uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bra at MS gjør dette. At folk gidder å bruke gammel programvare er bare helt bak mål. Se hvordan Android er pga. dette. Man må rett og slett låse enkelte ting til et system slik at man tvinger dem over. Grådig kan man si det er, men nødvendig er det uansett.

Hva mener du med hvordan android er? Apputviklere kan helt selv velge hvilke OS-versjoner og dermed funksjonalitet de ønsker å støtte.

Windows 8 er forøvrig helt bak mål. Helt tydelig at dette skulle hovedsakelig være i bruk på pads og telefoner. På desktop er Win 7 rett og slett å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...