Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Konsollene er ellers såpass lik arkitekturmessig at det tror jeg ikke vil skje. Det absolutt enkle og kjappe måten for EA, Activison og andre å forholde seg til Xbox One er å gi ut akkurat samme spill som til PS4, ikke styre så mye med eSRAM, men sette ned oppløsningen som vi har sett eksempel på nå.

 

Jeg tror ikke det har så voldsomt mye å si for salget. Det er mest gamere som er opptatt av det. Om et spill kjører i 720p, 900p eller 1080p tror jeg har veldig lite å si for folk flest, så lenge det ikke er noen nevneverdig forskjell på spillene ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste ikke bryr seg så mye om den forskjellen. Er vel eksklusiver både når det gjelder spill,apps og diverse som gjelder alt i alt.

 

Men kommer xbox one til å vinne denne krigen tilslutt, nei det tror jeg ikke. Tror gapet blir litt mer enn iforhold til ps3 og 360 pågrunn av hvordan ståa er med minne og fokuset til Sony. (Tror det vil selge mer, så tror ikke xbxo one vil selge mindre enn 360). Dog vet man aldri hva som skjer i fremtiden, de store selskapene maler ofte et bilde som ikke stemmer.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

 

Det Microsoft har klart å gjøre er å sikre seg eksklusivt content til bl.a Fifa osv osv. Så om at spill ser bittelitt bedre på PS4, så har ikke det den store betydningen. Viser det seg at multiplatts ser mye bedre på en kontra en annen, så vil jeg tro og håpe at brukerbasen til konsollen som kommer dårligst ut velger selv at de ikke ønsker å støtte spillet.

 

Sant det. Heftig content å betale for å få FUT legends på en konsoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...