Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Men det visste vi jo (egentlig?). Spørsmålet var vel heller ei om det vil syntes.

Og nå tror jeg vi har funnet ut at det gjør det. Selvom det er litt tidlig å trekke en konklusjon basert på et spill. Jeg gleder meg heller mer til å se hvor pent killzone ser ut på ps4 og fks hvordan forza ser ut på xbox one.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allerede nå så bekrefter man det vi allerede vet. At xboxen suger og PS4 rocker. Tenk så tidlig allerede og P$4 viser muskler. Dette blir bra framover..

Ja tenk hadde jeg vært like bastant som deg når PS3 ble fullstendig ødelagt av Xbox 360 ved lansering og når det kom til multiplatform spill. PS3 leverte jo for all del ikke noen vanvittige flotte eksklusiver den altså, ikke i det hele tatt ;)

Spør du meg er det heller nitrist at PS4 og One er såpass slakke i strikken i utgangspunktet.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha det er ganske ekstremt å si at Xbone suger. Forskjellene er jo minimale, og lite merkbart for folk flest. Man taper ingenting uansett om man velger den ene eller den andre versjonen.

Hvilken maskin man trives best med burde være viktigere enn hvilken som kan levere marginalt bedre ytelse. Og det er nok mange eksklusiver i vente til begge konsoller som kommer til å overraske oss med tanke på hva konsollene kan få til. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Står man med begge to forran seg vil jeg si at det er mer avgjørende hvilken kontroll man foretrekker, og hvor mange av IRL-vennene man har som velger hva.

Men det er klart. Sony fans må endelig få lov å danse noen seiersdanser de også etter en hel generasjon med underlegne ports :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror Sony vil skuffe slik de har for vane å gjøre. Bare å vente å se til konsollen kommer ut, er nok den kjipeste av de nye konsollene. Blir også spennende å se om det blir noen konsekvenser av at Sony lanserer så raskt, for ærlig talt trodde jeg de skulle komme etter MS denne gangen også. Vi får se.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror Sony vil skuffe slik de har for vane å gjøre. Bare å vente å se til konsollen kommer ut, er nok den kjipeste av de nye konsollene. Blir også spennende å se om det blir noen konsekvenser av at Sony lanserer så raskt, for ærlig talt trodde jeg de skulle komme etter MS denne gangen også. Vi får se.

Okei, hva i alle dager var poenget med den der?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Haha, dagens dummeste! At Sony lanserer raskt?? Se på Microsoft du, der er det mye spontant og hurtige avgjørelser etter at Sonys event i februar traff dem midt i nyrene.

Nei, der er større sjanse for at Microsoft kommer til å gå på en real smell! Ikke at jeg tror verken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg tvilende at det er vanskelig at de ikke ser forskjell på PC og PS4. Men jeg skal ikke spekulere, jeg venter i tålmodighet for å se forskjellen (og da ikke i stillbilder). Jeg kommer nok gjøre som jeg har gjort tidligere , kjøpe konsollene et par år seinere, jeg kommer nok til å gå glipp av noen fantastiske exclusives, men jeg har masse PC spill som jeg ikke har fått spilt ennå uansett.

Luksusproblem :)

Lenke til kommentar

At Sony har for vane å skuffe får være din mening. Min erfaring heller mer mot det motsatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, sony er bæsj. xbone eier sony over alt!

Lenke til kommentar

Takk for forklaringen til kommentarene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er så glad at minst en av de (Sony) laget en spill maskin og ikke en boks du kan snakke til.

Sony satser alt på spill, ytelse og komme seg inn i next-gen og dette har de klart! Takk for at vi ikke endte opp med 2 Xbox One lignende maskiner!

dothemarcdance93drh.gif

Endret av Straffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nå som Sony viser seg å være best på det meste, så må vi vente og se, fordi du har bestemt deg for å ha rett?

6539d1380147486-you-made-who-officer-dra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...