Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For oss som har planer om å kjøpe digitale spill så må nok hardisker oppgraderes, da killzone shadow fall er på rundt 50GB.

På PS4 kan den interne hardisken byttes ut, på Xbox One er det bare å koble til en ekstern hardisk når denne muligheten blir lansert.

Syns 50GB er veldig mye, hadde tippt ca 15-20GB til denne generasjonen.

Spill vil jo bare bli større og større. Tror ikke de fleste spill blir så store som Killzone, men 500GB blir nok litt lite. Jeg fikk veldig mye pes her tidligere når jeg sa det samme, for 500GB var jo så utrolig mye.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på PS4's interne struktur. Husk at det ikke er en PC. Mener at folk merket null forskjell ved å bytte fra hdd til ssd i PS3...

PS3 har bare sata 1 kontroller som klarer max 150mb/sek, aksesstiden blir såklart bedre, men kopiering og installering blir ganske lik.

Lenke til kommentar

Nei, noen ganger små forskjeller og noen ganger store forskjeller. F.eks. Så bruker min ps3 nå 40 sekunder mindre på å loadingen når man starter gta v. Når jeg skifter karakter så går det også kjappere, og jeg har null streaming problemer.

Om du googler så finner du mange eksempler.

Det er jo da også meget sannsylig at ps4 har sata 3 siden dette er standarden blant harddisker, i allefall ikke dårligere en sata 2, og det er nok for å gjøre en ganske stor forskjell.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

http://www.gamesinasia.com/report-foxconn-using-forced-student-labor-to-build-sonys-ps4/

Report: Foxconn using forced student labor to build Sony’s PS4

Foxconn vett.

http://www.geek.com/games/foxconn-is-already-assembling-the-new-xbox-for-microsoft-1555877/

Dropper både Xbox One og PS4 for nå, så får ikke dårlig samvittighet akkurat.

Edit: Men ja, glemte PCen min. Så og si alle hovedkort, telefoner og skit blir jo satt sammen av Foxconn. Da får jeg gråte litt på jobb.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har forholdene egentlig blitt så mye bedre?

Som GN sier, foxconn har jo en finger med i det meste, så blir jo umulig/vanskelig å gjennomføre noen boikott.

Vet ikke helt hva denne nyheten har å gjøre i ps4 vs xbone da, skal folk få skyldfølelse over å kjøpe ps4, for så gå over til xbone? Som sannsynligvis også har deler fra foxconn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...