Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, gta5 kommer til å være skuffende for så mange personer :p

Jeg håper bare at det er bedre en IV for det skuffet meg og jeg gikk engentlig lei fort, RDR var der i mot fantastisk.

Så bedre en IV er det jeg går for, for jeg tror ikke det blir like bra som RDR.

Lenke til kommentar

hehe, gta5 kommer til å være skuffende for så mange personer :p

Jeg kommer til å vente på next gen(PC) versjonen kommer, eneste måten å minimere skuffelsen på.

Hvorfor skulle skuffelsen være mindre med next gen eller pc? Tviler på at de endrer gameplay eller innhold til da. Er ikke grafikken det handler om i GTA5.

Lenke til kommentar

PS4 "krasjer" under TGS.

http://www.gamechup.com/ps4-malfunctions-during-a-japanese-tv-show-heres-the-full-video/

Yoshida sier det er pga wireless interference, syns det er veldig snodig forklaring da dama sitter 2m unna konsollen og bluetooth interference er så og si ikke eksisterende.

Men, nå er dette en messe med sikkert tusenvis av mobiltelefoner og hundrevis av trådløse nett, får håpe det ikke blir noe problem hjemme.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Håper du er sarkastisk der Larzen for den lista der er helt forferdelig for meg som en hardcoregamer som eier X360 sammen med dem andre konsollene.

Se alle Kinect titlene, jeg er flau, hjelpe meg.

Dette året har vært det mest tragiske på X360 noensinne for meg! Bare en fanboy kan nekte for et grusomt år på X360.

Her må Microsoft fikse på Xbox One. Hvorfor skal de det? Blidgjøre meg som en hardcorespiller?

Jeg vil minst se 3-5 eksklusive på Xbox One pr år som er på disk og er rundt AA-AAA. Noe annet blir en skuffelse hos meg, siden jeg har blitt overøset av eksklusiver på Playstation 3 dem siste 4 åra.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg frykter den kinect-listen vokser raskere enn kontroll-listen når Xbone (Hvorfor kaller folk ikke den for Xone forresten?) kommer. MS har jo sagt at Kinect 2.0 koster nesten like mye som konsollen, og når alle har den så når spillutviklerne til flere og kan satse på Kinectspill.

Spillutviklerne kan for all del bruke Kinect som bonusutstyr, men vær så snill og ikke tving meg til vri på hodet for å se rundt i bilen min på Forza 5 eller gå rundt i stua som en tulling for å sjekke ut Autovista modusen bare fordi de vet alle har Kinect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...