Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn som det ser ut nå så har han enten løyet eller blitt misforstått, xbox one har også hUMA, AMD har bekreftet dette tidligere, i tillegg til utviklere til xbox.

Update from the Heise author:

He had a phone call with AMD and he says that they left open whether Marc Diana's statements are true or untrue. He also says that AMD made pretty clear that they're not allowed to talk about PS4 or Xbox One

"AMD ließ auch während eines Telefongespräches offen, ob die Behauptungen von Marc Diana der Wahrheit entsprechen oder nicht. Besonderen Wert legte das Unternehmen vor allem auf die Aussage, dass die Firma keine Aussagen zu den Produkten seiner Kunden treffen darf – also auch nicht zu Sonys Playstation 4 oder Microsofts Xbox One."

http://www.heise.de/newsticker/meldu...t-1939716.html

Men, det er snakk om at Microsoft har fikset noe som _minner_ om hUMA. Hvem vet, kanskje det til og med funker bedre.

Lenke til kommentar

http://uk.gamespot.com/news/gamestop-forecasting-largest-console-launch-in-history-6413492

Gamestop klokker inn PS4 preorders til det dobbelte av XB One. Rimelig kjipe nyheter for MS.

Låner denne. :D

http://www.dramabutton.com/

Edit:

Det er kanskje ikke så rart. Microsoft har mer eller mindre latt PS4 overta store deler av Nord-Europa, og Sony har ikke engang trengt å forta seg annet enn å lansere konsollen innen rimelig tid. Markedet endret seg så fort at Coolshop og Elkjøp var nødt til å stoppe forhåndsbestillingene for PS4 i håp om å klare å levere.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Artikkel fra Gamespot hvor de fortsetter å skryte av Sony. Microsoft sin PR-avdeling har mye å lære.

Sony simply showed the world how great the PS4 is without surrounding it with a cloud of fluffy marketing speak and outlandish promises. It was relaxed, it was self-assured, and, above all, it was genuine.

http://www.gamespot.com/features/sonys-impressive-strategy-stole-the-show-at-gamescom-6413509/

• Liker 3
Lenke til kommentar

Artikkel fra Gamespot hvor de fortsetter å skryte av Sony. Microsoft sin PR-avdeling har mye å lære.

Sony simply showed the world how great the PS4 is without surrounding it with a cloud of fluffy marketing speak and outlandish promises. It was relaxed, it was self-assured, and, above all, it was genuine.

http://www.gamespot.com/features/sonys-impressive-strategy-stole-the-show-at-gamescom-6413509/

Sony og Microsoft har byttet pr avdeling denne runden :p ms har tydeligvis lært mye av sony fra når de lanserte ps3.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

>

hUMA er noe som er bygd inn på AMD chips, klart det er på begge konsoller.

I AMD sin vanilla versjon av gitte produkt ja, men nå er både PS4 og X1 kun basert på dette, dermed er det ikke gitt at X1 har de samme funksjonene som PS4 og vice versa.

Lenke til kommentar

Sony og Microsoft har byttet pr avdeling denne runden :p ms har tydeligvis lært mye av sony fra når de lanserte ps3.

nailed it

Lenke til kommentar

Håper PS4 også får sånn fet avatar gubbe som man har på xbox360! Er så teit med et bilde bare på ps profilen min :\ Vil ha custom gubbe i 3d med items!

Jeg liker også det, spesielt det at en får belønninger i endel spill etter som en enten fulfører det eller gjør noe spesielt. En kan vise andre litt bling bling, akkurat nå har jeg en passe kul skjorte som viser at jeg har vært med å beta testa dashen på X360 fks..

Liker litt slike ting jeg da...men jeg liker veldig at XBO og PS4 åpner opp for å ha et ekte bilde. Ikke bare masse avatar bilder. Jeg har et ekte bilde av meg selv på X360 men det er kun venner som kan se det fks.

Lenke til kommentar

Liker litt slike ting jeg da...men jeg liker veldig at XBO og PS4 åpner opp for å ha et ekte bilde. Ikke bare masse avatar bilder. Jeg har et ekte bilde av meg selv på X360 men det er kun venner som kan se det fks.

Greit med avatar på Xbox, aldri brydd meg noe videre selv. Men det hadde vært greit om folk kunne lagt opp et valgfritt bilde, slik som på forum.

Ellers er det jo klart at det muligens kan/vil bli misbrukt.

Husker selv en kollega som fikk et usedvanlig pent bilde av ballene mine som bakgrunn på galaxy noten sin.

Lenke til kommentar

Nye tall fra VGcharts:

Up until the week ending August 24 the PlayStation 4 currently leads in the total number of pre-orders in the US with about 600,000. This is up significantly since E3 where there were only 75,000 pre-orders. The Xbox One is still lagging behind with 350,000 pre-orders. This is also way up since E3 where there were only 45,000 pre-orders.

PlayStation 4 - Top 10 Pre-orders

1. Battlefield 4 - 246,965

2. Call of Duty: Ghosts - 240,090

3. Killzone: Shadow Fall - 221,710

4. Assassin's Creed IV: Black Flag - 160,637

5. Watch Dogs - 118,315

6. Madden NFL 25 - 65,123

7. Destiny - 44,018

8. NBA 2K14 - 43,430

9. Knack - 40,982

10. FIFA Soccer 14 - 35,095

Xbox One - Top 10 Pre-orders

1. Call of Duty: Ghosts - 229,628

2. Battlefield 4 - 125,368

3. Assassin's Creed IV: Black Flag - 104,980

4. Watch Dogs - 69,152

5. Dead Rising 3 - 61,254

6. Ryse: Son of Rome - 57,962

7. Forza Motorsport 5 - 56,201

8. Madden NFL 25 - 43,167

9. Destiny - 35,627

10. Titanfall - 27,956

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...