Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Hva er definisjonen på en systemselger?

Uncharted, Last of us & God of War er eksempel på spill jeg vil kalle systemselgere, men Infamous?

Det ser bra ut, det gjorde forsåvidt de andre også, men serien har aldri vært en systemselger. Noe som også er reflektert i salget.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er definisjonen på en systemselger?

Uncharted, Last of us & God of War er eksempel på spill jeg vil kalle systemselgere, men Infamous?

Det ser bra ut, det gjorde forsåvidt de andre også, men serien har aldri vært en systemselger. Noe som også er reflektert i salget.

For meg, selger det systemet. Jeg ser såpass fram til det, og derfor selger det en PS4 til meg. Hadde det ikke vært for det, hadde det ikke hasta med kjøp av Next-gen.
Lenke til kommentar

DIE SCHPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!

Sku ønske GTA V kom på ps4 istedet for ps3 :(

Gleder meg til nye infamous men er ikke det som er grunnen til ps4 kjøp. For min del er det Destiny og ny kontroller som skal være bedre en xbox sin (som er den foreløpige favoritten) :p

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

DIE SCHPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!

Sku ønske GTA V kom på ps4 istedet for ps3 :(

Gleder meg til nye infamous men er ikke det som er grunnen til ps4 kjøp. For min del er det Destiny og ny kontroller som skal være bedre en xbox sin (som er den foreløpige favoritten) :p

Enig med deg.....synes det er ekstremt rart at et så massivt spill kommer så nær en konsoll lansering. Det vi har sett av spill til PS4 ser jo så ekstremt grafisk overlegent ut en hva GTA V kommer til å se ut på PS3.

Når en om kort tid får en PS4 i hus så vil det jo ikke friste spesielt å slå på PS3 og få en gedigen nedtur i grafikk og generelt hele brukeropplevelsen. Når PS4 står noen meter ifra deg å hyler som ei kanon drita kjerring du har dratt med deg hjem en helg.

Og GTA spillene er jo et type spill en gjerne bruker lang tid på å utforske å gjøre alt, for å ikke glemme at denne utgaven vil ha noe som kanskje blir en heftig online opplevelser (det skal forresten bli vist i dag...).

EDIT: Er Call of Duty Ghost sin multiplayer som skal vises idag, blanda korta litt her...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Snakker ikke om grafikk... Spillet som helhet! inFamous Second Son ser dårligere ut i sin sjanger enn det ZombiU er i sin sjanger... ergo, first-price kvalitet. Hvordan noen kan bli hype av det skjønner ikke jeg, men det er vel de samme som ikke blir hype av et nytt Halo, Mario... ego, sære gamere i mange tilfeller. Har jo alltids de som på liv og død må skille seg ut med helt ukjente japsespill o.l... Poenget er at inFamous er ikke en systemselger overhodet sånn jeg ser det... Hvis ikke Sony kommer opp med noe mer gull på gamescom, så ser det svært dystert ut for Sony. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om det da. :xmas:

Jeg forventer store problemer idet Sonys PS4 blir levert til kundene, kanskje varmeoppheting nå som de ikke har ekstern strømforsyning slik Xbox One har. PSN kollaps? Microsoft på sin side har vært lenger i gamet med sin XBL-tjeneste, så de kommer til å håndtere dette som champs.

Aviser og spillere klager og klager på Microsoft, men når tiden kommer vil alle skjønne at Sony er noen luringer... i negativ forstand...

sony har aldri brukt eksterne strømforsyninger, så tviler på noen form for overopphetingsproblemer, å ser ikke ut som xone heller får extern strømforsyning viss du ser videoen nedenfor....

Å kan med god samvittighet si at zombiU ikke var noe stort mesterverk, har både infamous 1 & 2 og synes begge de var konge i forhold til zombiU, er ingen revolusjon med survival horror spill, alt har blitt gjort tidligere, viss man ser bort fra att du har inventoryen på gamepad skjermen så er ikke så mye nytt, infamous second son ser nyvinnende ut for serien så tviler på zombiU i det hele tatt kommer i nærheten av det nye spillet, men vanskelig å si noe om enda siden spillet ikke har komt ennå...

Btw ikke sony som har tapt hundrevis av millioner dollar tidligere pga overopphetingsproblemer det var xbox 360 som hadde red ring of death problema, å ikke kom å si att xbox live har existert lenger enn psn for det er bare tull, å att psn ble hacka tidligere var kun pga sony fjerna tilgangen til å installere linux på konsollen som jeg brydde meg lite om + min kredittkortinfo kom ikke på avveie og er trygg, og siden banken må ta støtet viss noe slikt skjer så ser ikke jeg noen major problem, men ser ut som du er fanboy av xbox så skal ikke prøve å overtale deg, men vet selv att sony er en bedre spillmaskin for min del siden jeg liker de exclusive ip`ene de har i forhold til xbox sine få gjenværende exclusive spill...

Om xbox får noen dlc`er før pc, ps4 eller ps3 så bryr jeg meg lite pga de har somregel fiksa alle glitcha og div feil som ble utgitt i starten når det kom til xboxen, å alle bra serier som splinter cell, mass effect har blitt multi spill nå så xone har ikke mye å tilby meg lenger, gow serien ble ødelagt etter gow 2, halo likte jeg bare det første spillet siden det var mer åpent enn nyere halo spill, forza er arkade spill å liker bedre gt siden det er mer simulator og viss jeg vil spille arkade så kan jeg jo bare spille Driveclub som sikkert blir bra nokk til å fylle mine arkade behov, så for min del er xbox noe som ikke kommer i mitt hus igjen, har hatt både ps1,2&3 og xbox,xbox360 siden starten å må si jeg er mye mer førnøyd med sony sine konsoller....

Btw tviler på du noen sinne har hatt en maskin fra sony så kjøp en å prøv den før du skriker for høyt, jeg har hatt det meste av konsoller opp gjennom tidene så snakker av erfaring og ikke fra noe jeg leste en plass, å att xone har fått såpass mye kritikk er kun xbox teamet sin feil som gikk for langt med drm og always online og kinekt krava de la frem tidligere + div andre ting...

Så tror ikke sony er noen luringer, eneste luringene her er xbox teamet som prøver å få til ting som ingen vil ha på en konsoll, som fex. betale for å kunne bruke netflix noe som er gratis på ps3, apple tv, de fleste nyere tv`er, pc, blurayspillere, og betale for å kunne surfe på internett er og bare tull siden det ikke koster noe andre plasser, skype er også gratis på pc, tv, telefoner og div andre dippedutter, så forstår godt att mange er både skeptiske til xone siden de allerede har prøvt å innføre disse tinga :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...