Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettferdig? Ha! Bare innrøm det, de 5 spillene er first-price kvalitet... Hvis inFamous er en instant systemseller, da skal det ikke mye til for å selge en Playstation til deg...

Btw, du trenger ikke å snakke meg til fornuft... Jeg skaffer meg en Wii U før jeg skaffer meg Sonys ræl, og jeg har allerede en Wii U... så fanboy-gen snakket kan du holde for deg selv. inFamous ser dårligere ut enn ZombiU, og da er det gale.

*Banner til skjermen*

 

Seriøst? "First-Price-kvalitet"? FIRST-PRICE!? Innser du det ikke selv? Du ER en fanboy. Ellere snarere, hater. En kvalm miks, faktisk.

 

Jeg er Sony-fan, det kan du banne på. Men fanboy er vel å ta i litt?

Jeg spiller helt ærlig mer på pc enn jeg gjør på PS3 for tiden, nå som jeg har bygd meg noe som duger. Men PS3 har haugevis av utrolig gode eksklusiver, som alltid får meg til å komme tilbake.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Titanfall kommer til å gruse begge :tease:

Så du sier titanfall`s 6vs6 er bedre enn battlefield`s 16vs16 multiplayer?

Vent nå heller til titanfall/battlefield 4 kommer før du uttaler deg, alle såkalte next gen spill kan fortsatt feile stort til både pc,xone og ps4, men vet fra personlig erfaring att battlefield 3 var ett supert spill både på pc, xbox360 og ps3, så har mer trua på att en kjent suksess fortsetter som suksess enn en ny ip som fortsatt har mye å bevise, og med tanke på at kun 6 på hvert team er mennesklig styrte å resten er AI i titanfall, så kan det spillet fort bli kjedelig i lengda etter min mening....

Lenke til kommentar

Rettferdig? Ha! Bare innrøm det, de 5 spillene er first-price kvalitet... Hvis inFamous er en instant systemseller, da skal det ikke mye til for å selge en Playstation til deg...

Btw, du trenger ikke å snakke meg til fornuft... Jeg skaffer meg en Wii U før jeg skaffer meg Sonys ræl, og jeg har allerede en Wii U... så fanboy-gen snakket kan du holde for deg selv. inFamous ser dårligere ut enn ZombiU, og da er det gale.

 

Påstå att ZombiU ser bedre ut enn Infamous second son er som å påstå en skoda er kjappere enn en formel 1 bil.... :rofl:

Jeg har spilt ZombiU opp og ned å rundet spillet 4 ganger, men kan ikke si det var ett grafisk mesterverk, så tror nokk det kommende infamous spillet kommer til å knuse zombiU grafikkmessig, og sammenligne ett zombie spill med ganske linær story med ett open world spill som infamous er og feil....

Man vil aldri oppnå samme grafikk med en WiiU som man vil få på både ps4 og Xbox One siden begge de konsollene er mye sterkere, blir nokk samme forskjell fra WiiU til next gen Xone og ps4 som det var fra Wii til xbox360 og ps3, greit nokk nintendo leverer sinnsykt bra spill som zelda, mario, og div andre ip`er de slipper, men siden nintendo satser for mye på den yngre garden så vil de alltid ligge ett skritt bak både sony og ms siden de begge satser på både den eldre og yngre garden av gamere :yes:

Endret av Leffi78
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har BF4 eller CoD: G gigantiske Mechs? Jeg tror ikke det.

 

Det er jo det som selger spillet. Størrelsen på multiplayermatchene er mindre viktig spør du meg.

 

Jeg sier ikke spillet ser dårlig ut, men å kjøpe ett spill bare for det har mech`s/jetpack`s i spillet er noe jeg ikke gjør for min del, jeg har sett mange spill med mech`s involvert i spilla siden jeg begynte min spillkariere snart 25år siden, og ikke mangen har blitt en stor suksess, jeg sier ikke Titanfall blir dårlig siden dette er vanskelig å si før spillet er ute, btw skal ikke mye til å slå cod den dag i dag så tviler ikke på Titanfall blir bedre enn cod, men om det blir bedre enn battlefield vil tida vise, men for all del alle kan mene hva de vil :wee:

Lenke til kommentar

Påstå att ZombiU ser bedre ut enn Infamous second son er som å påstå en skoda er kjappere enn en formel 1 bil.... :rofl:

Jeg har spilt ZombiU opp og ned å rundet spillet 4 ganger, men kan ikke si det var ett grafisk mesterverk, så tror nokk det kommende infamous spillet kommer til å knuse zombiU grafikkmessig, og sammenligne ett zombie spill med ganske linær story med ett open world spill som infamous er og feil....

Man vil aldri oppnå samme grafikk med en WiiU som man vil få på både ps4 og Xbox One siden begge de konsollene er mye sterkere, blir nokk samme forskjell fra WiiU til next gen Xone og ps4 som det var fra Wii til xbox360 og ps3, greit nokk nintendo leverer sinnsykt bra spill som zelda, mario, og div andre ip`er de slipper, men siden nintendo satser for mye på den yngre garden så vil de alltid ligge ett skritt bak både sony og ms siden de begge satser på både den eldre og yngre garden av gamere :yes:

 

Snakker ikke om grafikk... Spillet som helhet! inFamous Second Son ser dårligere ut i sin sjanger enn det ZombiU er i sin sjanger... ergo, first-price kvalitet. Hvordan noen kan bli hype av det skjønner ikke jeg, men det er vel de samme som ikke blir hype av et nytt Halo, Mario... ego, sære gamere i mange tilfeller. Har jo alltids de som på liv og død må skille seg ut med helt ukjente japsespill o.l... Poenget er at inFamous er ikke en systemselger overhodet sånn jeg ser det... Hvis ikke Sony kommer opp med noe mer gull på gamescom, så ser det svært dystert ut for Sony. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om det da. :xmas:

 

Jeg forventer store problemer idet Sonys PS4 blir levert til kundene, kanskje varmeoppheting nå som de ikke har ekstern strømforsyning slik Xbox One har. PSN kollaps? Microsoft på sin side har vært lenger i gamet med sin XBL-tjeneste, så de kommer til å håndtere dette som champs.

Aviser og spillere klager og klager på Microsoft, men når tiden kommer vil alle skjønne at Sony er noen luringer... i negativ forstand...

Lenke til kommentar

Snakker ikke om grafikk... Spillet som helhet! inFamous Second Son ser dårligere ut i sin sjanger enn det ZombiU er i sin sjanger... ergo, first-price kvalitet. Hvordan noen kan bli hype av det skjønner ikke jeg, men det er vel de samme som ikke blir hype av et nytt Halo, Mario... ego, sære gamere i mange tilfeller. Har jo alltids de som på liv og død må skille seg ut med helt ukjente japsespill o.l... Poenget er at inFamous er ikke en systemselger overhodet sånn jeg ser det... Hvis ikke Sony kommer opp med noe mer gull på gamescom, så ser det svært dystert ut for Sony. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om det da. :xmas:

 

Jeg forventer store problemer idet Sonys PS4 blir levert til kundene, kanskje varmeoppheting nå som de ikke har ekstern strømforsyning slik Xbox One har. PSN kollaps? Microsoft på sin side har vært lenger i gamet med sin XBL-tjeneste, så de kommer til å håndtere dette som champs.

Aviser og spillere klager og klager på Microsoft, men når tiden kommer vil alle skjønne at Sony er noen luringer... i negativ forstand...

inFamous 2 i sin helhet var det beste superheltspillet jeg noensinne har spilt. Jeg har høye forventninger til SS. Jeg mener, hvordan kan du ikke mene at det ser rålekkert ut? Jeg tror du er ganske blind når det kommer til dette området. Jeg blir litt kvalm, og ellers en smule irritert, men jeg skal ikke bryte reglene her.

 

ZombiU var middelmådig. Hvordan du det heletatt kan sammenlikne dem, skjønner jeg ikke. Har du spilt inFamous i det hele tatt?

 

Hvis du spør en gjeng på 100 folk, hvilken konsoll de tror kommer best ut, vil 70 av dem (minst) svare Sony. Jeg mener, bare se på den pokkers spørreundersøkelsen på toppen av tråden! Det er ganske åpenbart nå at forbrukerne ikke kommer først på MS' liste.. Penger gjør.

Og ikke kom her og si at Sony tenker på samme måte. De vil jo selfølgelig tjene penger, men i det siste har de vært så forbrukervennlige at de har tapt millioner av kroner. De har ikke hatt før Juli, for pokker!

 

Sony har lovet å forbedre PSN. Online-spilling kommer til å koste cash, noe som vil si at det vil gå mer penger til servere og ytterligre tjenester som cross-game chat, Streaming, Netflix og Gaikai. Og vet du hva det beste med alt er? DET ER GRATIS.

Det eneste som koster penger, er online multiplayer. Alle andre nettjenester, er helt gratis! Mens Microsoft sperrer alt fra nettleser til streaming bak veggen, handler Sony med tanke på forbrukeren. De vil ikke loppe oss for penger!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå solgte dessverre ikke ZombiU særlig godt, så det kan ikke akkurat kalles en system sekker det heller. Det var forøvrig det som spillet som fikk meg til å kjøpe Wii U, dum som jeg var. Som alle andre Nintendo konsoller de siste årene, blir ikke konsollen brukt for fem flate øre.

 

EDIT: Det var ett bra spill :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...