Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis er disse meningene i særdeles høyt mindretall.

Det vet du vel ikke? De som har talt er de som lever av å spille. Det finnes familier, barn osv. som egentlig ga faen i det folk har sutret over i lange tider. Jeg håper bare vi ikke taper mye fete Kinect-funksjoner fordi gamerne ikke er interessert i det.

Lenke til kommentar

+1 +1 +1

Xbox One har blitt mindre og mindre interessant etterhvert som de har fjernet nyvinningene.

Nå som konsollene er identiske (+/- Kinect) er det i enda større grad software som bestemmer, og her er fortsatt Xbox One vinneren for meg. Til så skulle ha så fantastisk mange eksklusive titler som virkelig drar skinnet av pølsa så har jeg enda til å gode å se det fra Sony.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg liker Halo, Gears of War, Fable, Dead Rising på X360.

Til sammenligning likte jeg bare Uncharted og Killzone på PS3.

Det som ikke var eksklusivt spilte jeg på X360 pga bedre kontroller.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Til så skulle ha så fantastisk mange eksklusive titler som virkelig drar skinnet av pølsa så har jeg enda til å gode å se det fra Sony.

Microsoft var gode dem første åra, så kom Sony ut med over 35 mer eksklusiver titler (når man ser på bilder folk har laget for å illustrere det Sony gjorde med PS3 og hva Microsoft gjorde med X360 de siste 3 åra), deriblant nye IPer som Uncharted, Heavy Rain, The Last Of Us, Infamous (ja lista er veldig lang, orka ikke poste alle),

Det kan fort skje neste generasjon.

Så jo hvordan PS3 startet som var noe labert med 3-7 eksklusiver på 2 år, plutselig var dem i førersetet for min del.

Microsoft har upper hand for min del nå pga et knippe mer eksklusiver. Som mange andre her gjør allerede noe jeg ikke gjør, ikke avskriv Sony når det gjelder eksklusive spill.

Har man sittet å sett fra alle sider som jeg har gjort denne generasjonen, så ser man hvem som ga mest ut når man ser objektivt på det.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

iYl85yU.jpg

Crackdown 3 er nok en av Microsoft sine vil jeg tro. Men er mye spennende titler i vente fra Sony og.

Så fem på PS4 og 12 på Xbox One, så mest eksklusiver til Microsoft. Det lover jo bra for dem. Ørten tomme linjer er jo nettopp det, tomt. Og av liten relevans eller interesse.

Ser man på denne generasjonen så var det bra med eksklusiver til PS3. Delvis fordi fanboys mener et spill ikke er eksklusivt på Xbox 360 om det også kom til PC (ord de nok må bite i seg etterhvert som mange PS4-spill kommer på PC). Men det er jo ingen garanti for at det blir det samme denne generasjonen så den kaka er litt tidlig å spise.

Lenke til kommentar

Ser man på denne generasjonen så var det bra med eksklusiver til PS3. Delvis fordi fanboys mener et spill ikke er eksklusivt på Xbox 360 om det også kom til PC (ord de nok må bite i seg etterhvert som mange PS4-spill kommer på PC).

Selvfølgelig er det ikke en eksklusiv om det kommer på en PC. PC generelt er ikke en Microsoft eid plattform om du ikke viste det, selvom omtrent alle kjører Windows OS.....

Eksklusiver som Forza Motorsport serien, omtrent alle Halo spillene er eksklusiver, Gears 2 til Judgment, Lost Odyssey til X360 som holder seg kun der, ja X360 eksklusiver.

Neste Halo til X1 håper jeg blir kun å finne på en X1, flere slike eksklusiver liker jeg

Ender spill opp på PC som er på PS4 eller X1 er dem direkte ikke eksklusiver, for da blir det laget på tvers, ikke hovedfokuset sitt rettet mot en konsoll.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...