Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Det er feks nyttløst for PS4 å ha mer ram om det bare er 32 bit spill.

Kan bruke mer enn 4gb minne hvis applikasjonen (os'et til ps4) har laget et slags vindu for det.

Garanterer at dem har noe slikt på plass siden utviklere skryter over all tilgjengelig minnet til PS4 dem kan leke seg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Kan bruke mer enn 4gb minne hvis applikasjonen (os'et til ps4) har laget et slags vindu for det.

Garanterer at dem har noe slikt på plass siden utviklere skryter over all tilgjengelig minnet til PS4 dem kan leke seg med.

forhåpentligvis 64 bit støtte i tiden fremover for spill.

Lenke til kommentar

Og nå kan tinnfoliehattene sove godt i natt.

Enda en gang så viser det seg at det faktisk hjelper å ytre meningene sine. Greit, man blir kalt tinnfoliehatter og diverse nedlatende kommentarer, men det går nok bra.

Nå var igrunn ikke jeg en av de, selv om det skal bli godt å ha muligheten å fjerne den om jeg ikke bruker den, evt å bare la den ligge igjen om jeg skal dra med meg konsollen noe sted.

Lenke til kommentar

Er vel en grunn til at det er stille her nå. Folk leter på harde livet etter feil å klage på (petterpann og gjengen hans )

Hadde alle tenkt som deg, så hadde fått servert en forbrukerfiendtlig, indiefiendtlig 100% digital underholdningsboks med bruktspillsperre, DRM, 24-timers innsjekking, og påtvunget Kinect. Masse utstyr å bruke penger på, som uansett ikke vil fungere i fremtiden etter at Microsoft stenger systemet og beveger seg videre til noe annet.

Alt dette er nå endret på, og det er ikke fordi jeg og et par andre på dette forumet har klaget. Her er det snakk om 70-80% av brukergruppen ikke godtok dette.

Du trenger ikke å takke oss.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alt vi trenger nå er en 500-600 kr billigere utgave uten Kinect, så er Microsoft mer eller mindre helt likestilt med Sony.

0

Da må de vel nesten gjøre noe med specsene også. For selv til samme pris så er jo Ps4 et bedre kjøp, eventuelt bruke pengene på pc deler. Btw, så intervjuet med en av Titanfall utviklerene på GT.TV. Ikke akkurat tvil om at Titanfall kommer til Ps4. Virkelige eksklusive spill vil være langt mellom på xbox one ser det ut til. Blir vel de vanlige forza, gears og halo. Da har jeg heller tro på at Sony vil bringe flere og mer mangfold gjennom sine eksklusive spill. Det er i allefall hovedargumentet mitt for å gå for PS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...