Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"PS4 er en SPILLkonsoll..samme kan ikke sies om XBO."

"Synes Sony virker mye mer seriøse og ærlige i motsetning til MS."

PR, PR og PR. Tydelig at du biter på markedsføringstrategien til Sony.

MS har hatt en rævva periode PR-messig, mens Sony bare har kunnet ri den trygge bølgen i havn. Sidene kunne fint ha vært snudd, uten at noen fakta om konsollen hadde vært endret.

Når jeg skal ha konsoll, så er det spillene som avgjør. Hva har det å si om MS har hatt en dårlig PR-periode? Skal man kose seg mindre med konsollen?

(og saken hadde vært helt lik om det var snudd andre veien. Noe det på flere måter var denne/forrige generasjon)

Yepp, Sony knota seg godt vekk i starten med PS3. Var ein grunn til at eg ikkje kjøpte PS3 før på slutten av 2011 da 320 GB Slim-versjonen viste seg å være god gnukk. Og i så måte ligger ikkje XO godt ann denne gangen. Blir uannsett moro å sjå korleis testane utvikler seg. Tipper mange fansider vil prøve å knekke den andre konsollen på fleire måter. Burde komme fram litt om di i så måte.

Har lurt litt på dette med kjølinga, kor mykje luft di presser gjennom systemet og kor mykje varmeutvikling di må handtere. MS har lagt noko av varmekilda utanfor XO og dermed er det naturlig å tru at PS4 har behov for meir kjøleelement for å kjøle ned på mindre område.

Lenke til kommentar

Siden Titanfall og Spark kommer til PC, er det egentlig bare Ryse: Son of QTE og Forza: endaengang 5 igjen av 'spennende' launch-eksklusiver. Sunset Overdrive er nesten en systemselger for meg, men det er ikke nok desverre.

Hos Sony kan jeg spille Knack, inFamous SS, Killzone SF, DriveClub, The Order og Deep Down ikke lenge etter launch. Det står ikke om eklsklusivene lenger, Sony har for meg vunnet den kampen igjen.

Endret av Muffinrex5
Lenke til kommentar

Blir litt feil å disse ett spill for en pte-alpha og. Selv om jeg tror Forza blir et bedre spill hørtes det fett nok ut når jeg leste en artikkel om det i går. Litt overdrevent med detaljert verden ala moderne FPS men. Og det høres jævla fett ut å kjøre i India.

Men, spillet kommer ikke til launch likevel, kun i launchvinduet. Vi får nok se en bedre versjon på Gamescom. Ser det drit ut det blir det nok drit.

Lenke til kommentar

Ryse og Forza som de mest spennende lanseringseksklusivene til Xbone? Hah.

Jeg er mer spent på Killer Instinct og Dead Rising 3 for å være helt ærlig. Blir det et innkjøp av Xbone så kommer jeg sannsynligvis til å kjøpe Max: Curse of Brotherhood (nesten bekreftet) og Lococycle også. Jeg kommer ikke til å kjøpe mange av de kommende 360-spillene dersom de også kommer ut til next-gen.

Lenke til kommentar

Ryse og Titanfall er spennende titler på Xbox One. Spesielt Titanfall.

Jeg var egentlig mest innstilt på å gå fra PS til Xbox denne gangen, selvom jeg har holdt meg til PS siden første utgave. Men desverre fikk jeg et såpass dårlig inntrykk at jeg forhåndsbestilte PS4. Tviler ikke på at Xbox er en knallbra konsoll, jeg vil naturligvis prioritere å kjøpe denne senere.

Lenke til kommentar

Ryse og Titanfall er spennende titler på Xbox One. Spesielt Titanfall.

Jeg er veldig usikker på Ryse. De var kanskje uheldige med E3-presentasjonen, men i motsetning til Killer Instinct har de ikke klart å redde seg inn ennå.

Titanfall blir sikkert et bra spill, men det er av liten interesse for meg så lenge det mangler en enspiller-del. Jeg kritiserer ikke avgjørelsen til Respawn. Det er bare ikke min "cup of tea".

Lenke til kommentar

Fikk sagt lagt ut en uheldig kommentar der, au. Joda, Forza 5 kunne jeg tenke meg. Sunset Overdrive er nesten must-buy for meg som Insomniac-fan. Aldri spilt Dead Rising, men likte traileren til 3ern. Er ikke interessert i et F2P-slossespill, desverre. Og Ryse er bare en vits, desverre bare en hysterisk dårlig tech-demo av et spill hvis man skal dømme utfra det Crytek har vist og sagt om spillet.

Ikke nok for meg. Har spillserier jeg er glad i hos Sony, og enda flere studioer med uannonserte prosjekter jeg ser frem til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...