Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? Jeg har alltid i hovedsak vært PC-gamer og fått en bedre tjeneste gratis. Konsoller hat jeg kjøpt ved siden av pga sofakos (som nå er like enkelt med PCen) og eksklusiver.

Og som sagt, jeg heller mer mot Xbox One enn PS4 at the moment, først og fremst pga Dead Rising 3, men jeg er ingen fitte som ikke klarer å se negative sider for det. Ingen av konsollene er perfekte, så langt derifra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det eneste microsoft trenger å gjøre for å få folk som kjøper PS4 til å også kjøpe Xbox one er å gjøre den neste GTA Etter GTA V. GTA VI Eksklusivt for Xbox One.

Lenke til kommentar

Det eneste microsoft trenger å gjøre for å få folk som kjøper PS4 til å også kjøpe Xbox one er å gjøre den neste GTA Etter GTA V. GTA VI Eksklusivt for Xbox One.

Hvordan skal de gjøre det? GTA har alltid vært multiplattform, og Rockstar selger nesten dobbelt så mye på å utgi spillet til alle plattformene.

Lenke til kommentar

Venter forresten fremdeles på hvorfor Live har vært verdt pengene kontra online på pc. Selv om dette er konsoll vs konsoll har det veldig mye med hvorfor jeg synes onlinetjenestene til Sony og Microsoft er middels i forhold til hva jeg får gratis.

Live er ikke mer verdt på konsoll kontra online på PC. Forskjellen er at Steam er i konkurranse mot mange andre, mens Xbox Live er et lukket system.

Lenke til kommentar

Man vil at alt bra kun skal være på "sin egen greie", ikke bare for seg selv men også så alle andre skal ønske seg det. Skjer det vil det føles som en seier, for etterhvert identifiserer man seg selv med merket.

Greit nok, men det er fortsatt latterlig at folk kan være så opphisset over et merke, som tilsynelatende er kun ute etter penger.

Og det gjelder både Sony og Microsoft, Nintendo vet jeg ikke hva driver med lengre.

Lenke til kommentar

Jeg vet at svaret her kommer til å få meg til og spy, men hvorfor?

Fordi det fremmer Xbox-plattformen, på samme måte som exclusives fremmer konsollene. Å ha det lille ekstra som gjør at konsollen er å foretrekke over en konkurrents, har mye å si i det lange løp. GTA-franchisen er en av de beste og største innen gaming, og å få noe exclusive DLC innen denne franchisen ville vært stort for alle selskaper.

Lenke til kommentar

Fordi det fremmer Xbox-plattformen

Jeg kan ikke huske at Xbox360 solgte i bøtter og spann da GTA 4 visstnok skulle få DLCen eksklusive til 360.

Hadde Xbox vært en ny konsoll, og kommet ut først i år, ville jeg ha skjønt tankegangen, for å fremheve en konsoll som allerede er ganske belysende er ganske unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...