Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Det som er synd er at Microsoft fjernet restriksjonen ang online 24timer, med andre ord deling av spill.

Nei, det er ikke synd.

Vi fikk rettighetene våre tilbake, og du kan fremdeles dele spillene dine. Nå eier du faktisk de fysiske diskene du kjøper, og slipper å sjekke inn hver 24. time, som om du skulle vært en kriminell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snøen som falt i fjor osv. Er ikke noe sutre over lenger imo. Du kan fortsatt kjøpe spill digitalt og spille de på en annen konsoll om du ønsker dette. Nærmere enn dette kommer man ikke. Alt vi viste om family sharing var rykter. Funksjonen kunne ha vært slik vi ønsket oss, men den kunne også fungert mye dårligere og nærmest blitt ubrukt av mange.

Lenke til kommentar

Snøen som falt i fjor osv. Er ikke noe sutre over lenger imo. Du kan fortsatt kjøpe spill digitalt og spille de på en annen konsoll om du ønsker dette. Nærmere enn dette kommer man ikke. Alt vi viste om family sharing var rykter. Funksjonen kunne ha vært slik vi ønsket oss, men den kunne også fungert mye dårligere og nærmest blitt ubrukt av mange.

Marc Whitten bekrefta på twitter at family sharing var deling av fulle spill uten begrensing av innhold eller spilletid. Det var at det var bare demoer som var ryktet.

https://twitter.com/notwen/statuses/348092374842474497

Det var kanskje snøen som falt i fjor, men hvis vi som spillere gjør en god jobb og kjøper riktig redskap(digitale spill og ikke fysiske kopier) er vi kanskje klare for snøen som faller til vinteren igjen og vi da få en mye bedre opplevelse.

Og jeg mener at det fult berettiget å være skuffet over at noen insisterte på å putte pepsi i min coca cola-flaske, jeg forstår at noen liker pepsi men det endrer ikke det faktum at jeg preferer coca cola. Jeg synes pepsi fans skulle bare holdt seg til pepsi flaskene og latt coca cola flasken være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Marc Whitten bekrefta på twitter at family sharing var deling av fulle spill uten begrensing av innhold eller spilletid. Det var at det var bare demoer som var ryktet.

https://twitter.com/...092374842474497

Det var kanskje snøen som falt i fjor, men hvis vi som spillere gjør en god jobb og kjøper riktig redskap(digitale spill og ikke fysiske kopier) er vi kanskje klare for snøen som faller til vinteren igjen og vi da få en mye bedre opplevelse.

Og jeg mener at det fult berettiget å være skuffet over at noen insisterte på å putte pepsi i min coca cola-flaske, jeg forstår at noen liker pepsi men det endrer ikke det faktum at jeg preferer coca cola. Jeg synes pepsi fans skulle bare holdt seg til pepsi flaskene og latt coca cola flasken være.

Lett å komme ut og si i ettertid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det der gjorde vondt langt inn i hjerterota.

Så det er altså bedre å måtte sjeke inn hver 24. time, ikke kunne selge spillene, tilnærmet være nødt å kjøpe nytt hele tiden, osv..? All denne kriminelle praksisen mot at man skal slippe å overlevere disken fysisk?

Kanskje det er noe sannhet i det Marc Whitten sier, men jeg nekter å tro at man kunne dele ubegrenset med digitale spill med 10 personer i familieplanen. Det var antageligvis begrenset til et viss antall spillet i måneden, året osv. Det er nok en grunn til at disse spørsmålene aldri ble besvart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

https://twitter.com/...092374842474497

Ja, men er ikke det beste å kunne velge? De som vil laste ned digitalt kan gjøre dette fra dag én, og de som vil kjøpe fysisk kan gjøre dette fra samme tidspunkt. Digital deling er borte, men Marc Whitten sa til IGN at de har mulige planer om å bringe denne tilbake, så ikke støtt DRM-en de bruker å digitale spill i dag.

Lenke til kommentar

Ja, men er ikke det beste å kunne velge? De som vil laste ned digitalt kan gjøre dette fra dag én, og de som vil kjøpe fysisk kan gjøre dette fra samme tidspunkt. Digital deling er borte, men Marc Whitten sa til IGN at de har mulige planer om å bringe denne tilbake, så ikke støtt DRM-en de bruker å digitale spill i dag.

Et valg som ikke har noen verdi for meg er ikke bedre en tilgang på en tjeneste jeg liker.

Hvis vi ser på at disse "godene" petterpann lister i posten over er det bare ting som ikke har noen verdi som har blitt lagt til konsollen, men som jeg sa kan jeg anerkjenne at folk liker pepsi men fortsatt preferer coca cola selv.

Jeg svarte deg tidligere i tråden hva jeg trodde ville føre fram til fler digitale fordeler og jeg vil fortsette å anbefale alle å gå for digitalt så vi kanskje får den konsollen vi en gang i tiden ble lovet.

Hver gang du kjøper et fysisk spill stemmer du med lommeboken for å utsette fantastiske digitale fordeler til neste generasjons konsoller.

Og ja, jeg har ingen problemer med å kaste deg eller andre personer som ønsker liv til fysisk media under bussen hvis det er hva som fører oss inn i den digitale fremtiden. Utopia må vike vei for realistisk godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et valg som ikke har noen verdi for meg er ikke bedre en tilgang på en tjeneste jeg liker.

Hvis vi ser på at disse "godene" petterpann lister i posten over er det bare ting som ikke har noen verdi som har blitt lagt til konsollen, men som jeg sa kan jeg anerkjenne at folk liker pepsi men fortsatt preferer coca cola selv.

Jeg svarte deg tidligere i tråden hva jeg trodde ville føre fram til fler digitale fordeler og jeg vil fortsette å anbefale alle å gå for digitalt så vi kanskje får den konsollen vi en gang i tiden ble lovet.

Hver gang du kjøper et fysisk spill stemmer du med lommeboken for å utsette fantastiske digitale fordeler til neste generasjons konsoller.

Og ja, jeg har ingen problemer med å kaste deg eller andre personer som ønsker liv til fysisk media under bussen hvis det er hva som fører oss inn i den digitale fremtiden. Utopia må vike vei for realistisk godt.

Man kan ha en digital fremtid hvor fysiske kopier eksisterer. Alle de tingene du ønsker kan innføres for de som ønsker å laste ned digitalt. Du får det til å høres ut som at dette ikke kan skje så lenge fysisk media eksisterer, noe som er tull.

Jeg stemmer med lommeboka, men jeg stemmer for frihet og eierskap over det vi kjøper. At verden blir digital trenger ikke å bety at man ikke kan eie det man kjøper digitalt, men slik det er i dag vil det by på store problemer i fremtiden, og når servere ikke lenger støttes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Husk på at Gold avgiften finansierer driften av over en kvart million servere.

Edit: Tenk lagg-fritt gaming. Cloud saving. +++

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...