Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig forsøk på trolling der ja, wow den var tørr gutt :)

Sier seg selv når du bestiller en X1 på XBL Marketplace.

På samme måte så sier det seg egentlig selv at Gamestop har fått flere forhåndsbestillinger på PS4 enn XBO siden de kjører en stor "Forhåndsbestill PS4" kampanje og ikke nevner XBO med ett ord...

(De ønsker jo selvsagt ikke å selge noe som ikke kunne spille brukte spill)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Gamestop har ikke vært negative mot one, men de har fokusert på PS4 fordi det ikke har hatt en shitstorm mot seg. Spør deg selv, hadde du drevet business, hadde du satset på PS4 eller One akkurat nå?

Om noen i narko-byen Narvik kjøper seg en PS4 eller One er relativt care for min del. Bryr meg mer om hvordan den selger i UK og USA.

(Nå mener jeg narko-by fordi hver gang jeg hører om Narvik så har det med narko å gjøre, just saying).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Dårlig forsøk på trolling der ja, wow den var tørr gutt :)

Sier seg selv når du bestiller en X1 på XBL Marketplace.

Trolling faktisk. Omtrent like mye trolling som posten om at 6 av de 8 personene som har bestilt konsoll på gamestop i Narvik hadde bestilt PS4. Er ikke lovlig å ha et snev av humor her i tråden skjønner jeg. Konsollkrig er ramme alvor.

Lenke til kommentar

Gamestop har ikke vært negative mot one, men de har fokusert på PS4 fordi det ikke har hatt en shitstorm mot seg. Spør deg selv, hadde du drevet business, hadde du satset på PS4 eller One akkurat nå?

Om noen i narko-byen Narvik kjøper seg en PS4 eller One er relativt care for min del. Bryr meg mer om hvordan den selger i UK og USA.

(Nå mener jeg narko-by fordi hver gang jeg hører om Narvik så har det med narko å gjøre, just saying).

Akkurat nå? Irrelevant.

Før de fjernet restriksjonene? Definitivt PS4.

Dessuten var Gamestop trolig en av de utvalgte butikkene som eksklusivt skulle få lov til å selge brukte spill til Xbox One, så du skal ikke se bort ifra at de ville satset stort på den allikevel.

Har Sony gått høylytt ut og sagt at det vil koste penger å spille online med ps4?

Du må ha PS+ for å spille online. Det koster penger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Valgte begge, blir å skaffe meg Xbox One på release. Så regner jeg med at PS4 kommer på plass innen et år etter release. Per nå føler jeg at X1 har bedre ekslusive titler enn PS4, men jeg elsker gaming og veit at PS4 vil komme med spill som vil friste meg også etterhvert. Det kommer bare ikke enda. :)

Lenke til kommentar

Salgstall er care, tar ikke å kjøper en konsoll som selger best, det er bare tafattig.

Da skulle jeg kun hatt en Nintendo Wii siden den solgte best denne generasjonen, er sånn ikke det funker i mitt hjem ihvertfall.

Alle vet hvem som selger best i UK/USA når man ser på hvordan X360 gjorde det i USA og UK til denne datoen.

Så det betyr mange her inne gidder ikke ha en PS4 når X360 selger best i UK/USA og Xbox One vil garantert selge best i UK/USA innen 5-6 år?

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Akkurat nå? Irrelevant.

Før de fjernet restriksjonene? Definitivt PS4.

Dessuten var Gamestop trolig en av de utvalgte butikkene som eksklusivt skulle få lov til å selge brukte spill til Xbox One, så du skal ikke se bort ifra at de ville satset stort på den allikevel.

Gamestop i Norge, Gamestop i USA. Two very diffrent things.

Jo, fjerningen av restriksjoner er fremdeles ikke alle som er klar over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...