Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

PS4 kontrolleren kommer til å bruke mye mer strømm enn one kontrolleren. Så den må sikkert lades ofte.

Dette må du gjerne backe opp med kilder. Jeg kunne kanskje tenkt andre veien, med One kontrollen sin avanserte ristefunksjon som er knyttet til hver av triggerene bla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Hva er det basert på? På dagens konsoller virker det som PS kontrolleren holder lenger mellom hver lading.

Tuchpaden på ps4 kontrolleren er også en skjerm. = mer strømm.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har du sett sammenligningene av de nye kontrollerne?

Nei hvor ser jeg det henn? :) Uansett litt spent på batterilevetid tester.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ingen vits i å angripe brukerne som ene og alene skyld i skype problemer. Har brukt skype som nevnt her helt til microsoft kjøpte det opp, og etter det har jeg bare hatt problemer med det jeg også. Har oppdatert skype hele tiden men uten noen løsning på problemene. Det beste er å bruke skype kun til chat, og heller bruke andre programmer til voice chat.

Hadde det vært problemer med skype så hadde man visst om det, men slik er det ikke. Det er alltid noe mellom brukeren og maskinen. Har jobbet som support i mange år og det er ingen tvil at det er brukeren.

Sånn litt nysgjerrig, hva er problemet eller må du fram med google nå og finne par kjente problemer?

Neh, skype er FTW, kanskje det blir noggenlunde kaos hvis det er mer enn 5stk (dayz etc).

Hva er det PS4 kommer til å ha, mumble? :mellow:

Lenke til kommentar

Hadde det vært problemer med skype så hadde man visst om det, men slik er det ikke. Det er alltid noe mellom brukeren og maskinen. Har jobbet som support i mange år og det er ingen tvil at det er brukeren.

Sånn litt nysgjerrig, hva er problemet eller må du fram med google nå og finne par kjente problemer?

Neh, skype er FTW, kanskje det blir noggenlunde kaos hvis det er mer enn 5stk (dayz etc).

http://community.skype.com/

Sjekk ovennevnte link.

For alt vi vet kan PS4 også ha Skype, Vita feks har jo også det. Men jeg tror nå de går forbi noe eget, om den blir liker bra gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke slik at jeg ikke har peiling på pc jeg heller. Jeg er veldig spent på hva du mener vi brukere gjør "feil". Å ringe noen på skype og ha en samtale skal jo gå knirkefritt, men slik er det ikke for alle.

Men for all del, om du mener det er brukerne sin feil, er din mening. Fasitsvar er det ikke.

Lenke til kommentar

Skype problemer? aldri har jeg hatt problem med det, verken før eller nå, så jeg baserer dette på brukerfeil, 99% av tiden er det brukeren som er skylden.

Jeg vet at folk har tendes til å kjøre gammel versjon av skype og det skaper problemer og ja, det går under brukerfeil.

Brukerfeil, da jeg har oppdatert, formatert og prøvd 100 fikser. Lyden klikker, serverne er det problemer med konstant, uansett om det er meg eller de 4 andre som jeg skyper med som hoster.

Av og til er Skype optimalt og upåklagelig, men når den krasjer og skaper bare surr er den en plage som ingen annen.

Men det er kanskje brukerfeil at jeg faktisk bruker Skype kontra andre tjenester.

Lenke til kommentar

Problemet er at Kinect må være tilkobla for at XO skal fungere. Her kunne MS fint solgt XO med Kinect utan at Kinect må brukast og dermed gitt oss valgfrihet på bruken av Kinect. At Kinect blir påtvunget å bruke er nok til at XO ikkje blir kjøpt av meg.

Samme her, kjøpte kinekt til min gamle xbox å brukte det max 2-3 ganger, så ble det bare stående bak tv`en, så viss ikke ms fjerner kinekt så vil aldrig jeg kjøpe noen X-one..

PS4 kontrolleren kommer til å bruke mye mer strømm enn one kontrolleren. Så den må sikkert lades ofte.

Hvem bryr seg om dette stemmer, etter tidligere erfaring så må man lade xbox batteriet oftere enn ps kontrolleren + man må kjøpe batterier til både Xbox 360 og Xbox One kontrollerene, imotsetning til Ps3 og Ps4 kontrollerene som har innebygd batteri + flere funksjoner

Lenke til kommentar

Vi hadde aldri bruk for eller råd til pc når jeg var liten men testet alltid Dos spill og gode PC spill hos en kompis. men ikke før nå kan jeg sjekke de eldre pc spillene som er så god og dyp innen gameplay.

Anyways må bare vise denne fyren .

Han virker så positiv og hyggelig, som sagt aldri testet Doom men takket være youtube vet jeg hvor viktig det og Duke Nukem var før i tiden.

http://kotaku.com/john-carmack-on-ps4-vs-xbox-one-specs-theyre-very-c-994733823

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...