Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Jeg kunne betalt 500 kr mer for en Xbox One uten Kinect.

Ok, hva i alle dager er det du sier her?

Så du kunne lett betalt mer for enda mindre?

Og der beviste du hva vi alle har tenkt hele tiden :)

Selveid, er veleid sies det.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kinect = shit games.

Husk at i stedet for og lure disse små barna inn med gimmick spill så kan de heller lage flere gode spill.

Trenger ikke være negativ fordi Kinect spillene står for noe av de dårligste spillene til Xbox 360.

Trenger man egentlig bevise det lenger?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

(zip)

Du svarte ikke på noe av det jeg skrev ...

Du begynner og høres ut som en sliten famile far som har gitt opp gaming, med måten du snakker om AAA spill og barne spill som kunne vert 100 ganger bedre,

Skip spørsmålene, og gå rett for personangrep, oh wait var det ikke du som hatet når folk snakket om deg?

Spar meg.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du svarte ikke på noe av det jeg skrev ...

Du begynner og høres ut som en sliten famile far som har gitt opp gaming, med måten du snakker om AAA spill og barne spill som kunne vert 100 ganger bedre,

Skip spørsmålene, og gå rett for personangrep, oh wait var det ikke du som hatet når folk snakket om deg?

Spar meg.

Det er vel blitt svart på bra flere ganger både i denne tråden og i XBO tråden rundt Kinect. Du kan jo lese dem om du vil ha litt svar på dine spørsmål.

Ang meg selv så liker jeg spill og teknologi, det holder for meg. Om du eller andre har behov for å sette folk i bås for hvor mye dem liker og holder på med noe får du/dere stå for selv. Holdt på med det her i såpass mange år nå at jeg har lært meg å sette pris på mangfoldet som finnes.

At du ser på min kommentar som et personangrep viser at du ikke helt vet hva det ordet betyr. Men om du måtte føle deg truffet eller såret over mitt labre forsøk på humor så beklager jeg.

EDIT: Den er grei MOD.

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fakta:

Kinect har vært en gimmick og spillene til systemet har ikke vært mer en middelmådige. Det finnes nok unntak, men alt i ett, så har det vært en flopp.

Dog jeg personlig syns det er greit at kinnect bundles opp med Xbone ettersom jeg ser tankegangen bak at de gjør det, men jeg liker ikke at den tvinges på meg for at konsollen eventuelt skal fungere. Jeg orker ikke sitte med skjegget i postkassa pga ungen, bikkja eller katta har løpt ned kinecten og ødelagt den, og dermed kan jeg ikke skru på konsollen for netflix, eller bruke den til å spille FiFA f.eks.

Jeg gleder meg igrunn nå til å se hva utviklere, og spesielt da indie utviklere som nødvendigvis ikke retter seg mot spill, men lager noe stilig til konsollen på grunnlag av kinnecten er NØDT til å være der hos samtlige.

Jeg jobber jo med 3D visualiseringer, og det hadde vært konge om jeg f.eks kunne ha skannet et objekt med kinnecten for å jobbe videre med det med et 3D program til Xbone f.eks.

Jeg liker tanken med noe ala Mudbox eller Zbrush egenskaper ved å kunne skulptere noe med kinnecten med hendene fremfor å bruke en pen f.eks.

Endret av oophus_3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ring meg når det skjer og jeg skal beklage til hele forumet ;)

Tro meg, jeg blir aldri å benytte meg av den, og jeg håper så få spill som mulig utnytter den.

Ok, som et lite eksperiment.

1. Hva må til før dere ville brukt kinnecten?

2. Hvilket type spill, eller hva slags spill mener dere hadde passet perfekt for kinnect?

3. Hva for andre eksempler av bruk av kinnect kunne dere ha tenkt dere som et alternativ? Eksempel head tracking til Forza/flyspill/etc.?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...