Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent hardware messig er Wii U, som alle var klar over før lanseringe, fullstendig utdatert. Men nå er det jo ikke noen tvil om at Nintendo vil levere de typiske spillene sine her, som for min del ikke er så tiltalende. Men for mange andre så er jo dette spill de aldri går lei. Sett bort i fra Zelda er det ikke mye morro å se frem til som jeg kan se ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg hadde en onlinekonsoll denne generasjonen og det var Xbox 360. Har ingen anelse på hvor mange timer jeg brukte der online. Bare Gears Of War 1 spilte jeg 5 år etter det kom ut.

Denne generasjonen som starter en eller annen gang dette året, blir jeg kun å spille online på PS4 på dem spillene som har en bra onlinedel.

Dermed så skaffer jeg alle multiplatts til PS4 som/om det har bra onlinebit, samt eksklusivene til PS4. Er det multiplattform spill uten en bra onlinedel, tar jeg vurdering derfra så ingenting er avgjort. Xbox One blir det hovedsaklig bare skaffet eksklusiver på :)

Ble et rolleskifte der ja, men slik er det.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg synes uansett ikke det er rart om de som trekkes mest mot multiplattformtitler ønsket seg PS4 siden den har kraftigere hardware til en billigere pris.

Du går ut i fra at det er en mindretall personer som baserer sine valg på erfaring?

Jeg tror de som hovedsakelig spiller multiplattform har en 360 denne generasjonen, jeg tror de har flesteparten av vennene sine på Xbox live, og jeg tror de stoler på at microsoft vil igjen vinne multiplattform spillene.

Vi må bare vente å se hva som faktisk skjer, men jeg tror ikke er din gjennomsnittlige gamer sier "se, bedre specs, jeg bytter plattform", spesielt med tanke på at de også hørte at PS3 skulle ha bedre ytelse.

Når det kommer til prisforskjellen er den tilnærmet ikke eksisterende her i Norge, hvis du har råd til ps4 har du råd til xbo. Hvis ikke burde du ikke kjøpe ny konsoll i første omgang.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du det? Jeg har mange kamerater som _kun_ spiller FIFA, og de har alle en PS3. Norge er jo et "Playstation-land".

Jepp, som jeg sa, folk stoler på erfaringer.

Angående at Norge er et "playstation-land" vet jeg ikke helt om er tilfellet da, er vi virkelig forskjellig fra resten av Europa på den statistikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...