Labia Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei. Spørsmål #1 På høyre side, i chat, er det en grønnprikk på de som er online. Nå jeg klikker på enkelte av dem, for å starte en samtale, forvandles de til "away". Nå jeg reload facebook, er dem der igjen. Hvordan får man innstillingen? Betyr han/hun har blokked meg? Spørsmål #2 På chat ser man ofte når de "sist" var inne å sjekke facebook. Enkelte av dem klarer å fjerne det. Dvs. man ser ikke hvor lenge de sist sjekket facebook. Hvordan får man innstillingen? takk Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Det med at de har grønn prikk, tror jeg bare er fordi de har vært innom og sett, feks gått innom kjapt på nettleseren, eller mobilen. Den med å se "sist" innlogget ligger nok under privatinstillingene Lenke til kommentar
Labia Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Det med at de har grønn prikk, tror jeg bare er fordi de har vært innom og sett, feks gått innom kjapt på nettleseren, eller mobilen. Den med å se "sist" innlogget ligger nok under privatinstillingene Tror ikke det. Ikke nå prikken er grønn over 1 time.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå