Gå til innhold

Nummeropplysning - App som fungerer på HTC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om noen har erfaring med noen goder anrop/opplysnings app til Htc telefoner.

Jeg har tidligere brukt Samsung og "180.no" appen som søker automatisk opp nummeret når noen ringer meg. Når jeg nå bruker den på min HTC one, så søker den opp nummeret, men det kommer ikke opp foran på "anropsskjermen" så jeg får ikke sett hvem som ringer.

Jeg bruker HTC One, men tror dette er et vanlig "problem" blant HTC mobiler generelt, pga. brukergrensesnittet.

Er det noen som har en løsning på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener og huske jeg brukte den appen på One X, men mye kan ha forandret seg siden da hos HTC. Førsøkt og endre plaseringen til pop-up'n som kommer opp ved anrop i 180-appen?

Bruker selv 180-appen nå, på en Samsung, men husker også jeg vurderte appen Truecaller når jeg tok den i bruk for et par år siden +/-. Men siden 180-appen virket fint, testet jeg den aldri noe særlig, men du kan jo gi den et forsøk.

Edit: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.truecaller&hl=no

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Problemet med HTC er at et slags "profilbildet" av kontakten/nummeret dekker hele skjermen uansett om du stiller inn 180-appens plassering på toppen, midten eller nede.

Men jeg har testet litt i dag med Truecaller, og den ser ut til å fungere utmerket.

(Brukte selv 180-appen til min tidligere samsung. Og den er superbra til de telefonene)

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...