ulf1 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kommer jeg ikke inn på NHH til høsten, så skal jeg mest sannsynlig ta et år med samfunnsøkonomi på UiB. Jeg er relativt interessert i matte, og har hørt at man kan velge litt emner på tvers av studieretninger. Stemmer dette? I såfall, kan jeg (siden jeg uansett ikke skal ta en bachelor i samf.øk) bytte ut et av fagene på studiet, med et mattefag? Vil det være begrensninger mtp at jeg kun har s1+s2? Hvilke fag kan jeg i såfall ta? :-) Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Skal du starte på bachelor og så avslutte etter 1 år, eller skal du ta årsstudiumet? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kan anbefale MAT111, jeg aldri lært så mye matte før på et semester. Lenke til kommentar
ulf1 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Skal du starte på bachelor og så avslutte etter 1 år, eller skal du ta årsstudiumet? Har søkt på årsstudium, men kommer jeg inn der, så kommer jeg inn på nhh også så blir nok 1. året av bachelor ja! Kan anbefale MAT111, jeg aldri lært så mye matte før på et semester. Okei! Vet du om det er åpent emne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå