negnirty Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei alle bereiste og belærte mennesker! Kort og godt: Mitt feriebudsjett har økt litt, og ønsker å reise litt mer eksotisk enn de vanligste turiststedene som Tyrkia, Hellas, Spania osv. Jeg og dama skal reise i høst, starten på oktober mest sannsynlig. Har kikket litt på diverse, som f.eks. Maldivene, Bali, Thailand, Seychellene, Mauritius og et par til. Vurderer å reise all inclusive, spesielt dersom prisnivået i det aktuelle landet er forholdsvis høyt. Dette skal være en avslapningsferie på ca 14 dager, og snorkling må være en mulighet. Mitt spørsmål er som følger: Hva synes folket om disse stedene? Ting man må ta hensyn til, reisetips osv. Andre stedsforslag mottas gjerne! Budsjettet for to er på rundt 30-35k+lommepenger, kan gå litt høyere dersom det er vanvittig bra, og hvis det blir billigere blir det mer penger til andre ting. På forhånd takk! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Australia? Kanskje litt for dyrt. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg ville anbefale deg å dra til Maldivene så lenge de fortsatt eksisterer Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg ville anbefale deg å dra til Maldivene så lenge de fortsatt eksisterer holder de på å blåse bort? Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 holder de på å blåse bort? Nei, men jeg har hørt at dersom havet fortsetter å stige, så kommer det ikke til å være så mye igjen over havoverflaten. //: Ironi på/: Kanskje det er greit nok til snorkling allikevel :/Ironi av// Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Australia? Kanskje litt for dyrt. Australia er utelukket, da vi har tenkt å reise dit for et lengre opphold ved en senere anledning Jeg ville anbefale deg å dra til Maldivene så lenge de fortsatt eksisterer Hvis det ikke blir Maldivene i år, blir det sannsynligvis neste. Og jeg tror ikke de forsvinner de neste par årene, etter hva jeg har hørt og sett om saken, hehe Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Da har vi bestemt oss for å reise til Krabi, Thailand i november. Oppfølgingsspørsmålet da blir: Er det noen som har erfaringer om stedet og vil dele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå