Friele Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har et problem med et ASUS hovedkort. Jeg prøver å sette alle switchene i off, men da starter ikke monitoren opp. Hva skal jeg gjøre fikk overklokken fra 1ghz til 1,2 men da virket verken hd eller grafikkort. Er det en sperre for å slippe å overklokke grafikk og lydkort???? Takknemelig for svar... Er det eventuelt et program jeg kan bruke for å overklokke som gjør samme nytten? I bios finnes ikke noen overklokkingsalternativer. Har prøvd å oppdatert bios men fortsatt ingen fsb-multiplier eller spennings valg. MVH KENT R BORN TO USE XP: Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har et problem med et ASUS hovedkort.Jeg prøver å sette alle switchene i off, men da starter ikke monitoren opp. Hva skal jeg gjøre fikk overklokken fra 1ghz til 1,2 men da virket verken hd eller grafikkort. Er det en sperre for å slippe å overklokke grafikk og lydkort???? Takknemelig for svar... Er det eventuelt et program jeg kan bruke for å overklokke som gjør samme nytten? I bios finnes ikke noen overklokkingsalternativer. Har prøvd å oppdatert bios men fortsatt ingen fsb-multiplier eller spennings valg. MVH KENT R BORN TO USE XP: Du kunne ikke fortalt hva slags hardware dette gjelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå