Metasenter Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei. Jeg har overført 20.000 kroner til min BSU konto siden begynnelsen av 2013, og jeg lurer på om jeg kan ta ut disse 20.000 kronene? Jeg synes å ha hørt noe om at man kan ta ut den summen man har overført i løpet av det året man er i. Noen som kan verifisere dette? Jeg må vel i så fall kontakte banken, for man kan ikke overføre penger fra BSU kontoen via nettbank. Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Det stemmer at du kan det. Supert. Det er vel bare å ta kontakt med banken da for å få de til å gjøre det? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Supert. Det er vel bare å ta kontakt med banken da for å få de til å gjøre det? Rutinene i banken varierer vel litt, men ring banken, så kan det godt være de gjør det per telefon. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ja, telefon holder vanligvis til det. Ser egentlig ingen grunn til at ikke midlene skal være disponible fra nettbanken, men det er kanskje en kontroll banken har for at det ikke skal brukes som en sparekonto med høy rente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå