momostico Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei Jeg har en gammel radio og lurer hvilken verdi den har Merken er radionette og funker uten noen problemer Er ikke sikkert når den ble lagt, men på baksiden står det 1924. Er ikke sikkert om det stemmer. Det står også hvormye den har kostet. 575 kr har den kostet. Var 575 kr for en radio i 1924 ganske mye penger? Her er det noen bilder. Mvh Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Den der er neppe fra 20-tallet. Feltet med 1924 er for Apparat-lagernummer, ikke byggeår. Duett-serien ble såvidt jeg kan finne laget mellom 50- og 70-tallet. Men jeg finner ikke akkurat din modell, Duett 1 i listen her: http://www.radiomuseum.org/m/radionette_n_en_1.html Endret 23. mai 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Den er i det minste etter '45. Se på frontsiden, det er delt opp i øst- og vest-Berlin. Vil tippe slutten av 50-tallet, da sammenlignet med en gammel Blaupunkt vi har fra '50ish (som ikke virker, uheldigvis...) Endret 24. mai 2013 av WonderStivi 1 Lenke til kommentar
momostico Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 hehe takk for svarene. Det ser ut som det er en del som har erfaring med det Jeg hadde følelsen at den er ikke "så gammel", den virka ganskje "modern" på en måte Men vet dere noe om verdien idag? Får man litt penger for det? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ting er aldri mer verdt enn hva en kjøper er villig til å betale. Jeg vil tippe mellom 250 og 500 kr, men jeg har egentlig ikke forutsetningene for å anslå verdi. Det er bare hva jeg ville vært villig til å betale. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå