Guybrush Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Synes programmet begynner å bli MEGET bra! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ooooh! Om internett er oppe på hybelen når jeg kommer hjem, så skal jeg sannelig laste det ned! Yay! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Fant ikke noe på hjemmesida... Er det noen som vet når 7.2 kommer på norsk? Husker ikke hvor lenge det var mellom engelsk og norsk sist. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er ikke noe problem å bruke 7.11 språkfila. Noen nye features vil ikke være oversatt, men resten vil være norsk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Åh, fysjameg, så bra! Jeg vet ikke om dette har vært standard i tidligere versjoner av Opera, men når jeg nå trykket på musehjulet, fikk jeg spørsmål om å konfigurere den. Satt den til 'open page in background', noe jeg tidligere har måtte brukt ctrl+shift+mouse1 til. Hurra! Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det ble introdusert i de siste beta versjonene sammen med inpage søk med ".". Genialt! Prøv også control+f11.. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har brukt opera siden alltid og er svært godt fornøyd, oppdateringene blir bare bedre men jeg må si at jeg savner 6.0. Da var alt mye greiere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå