Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun tror at jeg er en player, og at hun er en av mange

Anbefalte innlegg

Hadde funnet en søt jente, og begge vi to utviklet følelser for hverandre. Så plutselig blir hun kaldere mot meg. Finner ut at hun mener at jeg flørter med alle andre jenter (noe jeg ikke gjør) og at hun bare føler at hun er som en samling av jenter. Jeg forklarer at det ikke er sånn. Og hun sa: Og jeg som også likte. Da svarte jeg at jeg liker henne, men hun sier at det er synd med at jeg prøver meg på andre jenter.

Og dere må tro meg, jeg gjør ikke det. Da hadde jeg sagt det (siden jeg er anonym) og vært ærlig om det. På den annen side så liker jeg og snakke og sosialisere meg, og da uavhenig av kjønn. Så kanskje hun da har feiltolka dette? Og hun sa også til meg igår at hun begynner å interessere seg for en annen. Hva skal jeg gjøre? Har toget gått? Aner ikke hva annet jeg kan gjøre, høres bare så dumt ut når jeg prøver å si at jeg ikke er en player. For er ikke det akkurat hva de gjør? Uansett hva jeg sier så vil det bli feil. Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vil du ha en kjæreste som er såppass sjalu?

Enkleste er jo å snakke med henne.

Ja du har et poeng der. Kan tenke over det.

Ja har snakket med henne, og kommer ingen vei. Blir bare stående stille. Hun sa til og med at hun er lei seg, så spurte jeg hvorfor da ble hun brydd og sukket etc. Bare for å poengtere det liksom. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, eller om jeg ikke skal gjøre noe i det hele tatt. Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en kjip situasjon. Tror faktisk å gi et ultimatum kan gi deg det du vil ha. Si det som det er, at du virkelig liker jenta og vil være med henne, og at du ikke er som henne tror. Hvis hun ikke hører på deg; tja, vil du virkelig være med en som aldri kan stole på deg? Da tror jeg ikke dette er rette jenta for deg.

Det gjelder bare å overbevise.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pøh.

Ho er interresert i en annen, også prøver ho å legge skylda på deg for å lure sin egen samvittighet.

Jæla luremus, bli kvitt a :w00t:

Hmm har ikke tenkt over det sånn før nå. Iallefall så begynte hun å snakke om det til meg "har du sett han og han idag?" etter at hun ble sur på meg for de greiene der. Og akkurat nå fikk jeg denne meldingen: "Vi er ikke engang sammen!!! Du sier ikke bare ting som det!!" Så da kan en begynne å lure... Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Glemte å si dette: Så spurte jeg, hva mener du? Så sendte hun ny sms: "beklager, mobilen min er hemma noen ganger, den var ikke til deg" Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar

Har faktisk vært borti samme greiene. Er bombesikker på at det der er bare kødd, hun prøver bare å gjøre deg sjalu.

Haha tenkte det samme. Svarte bare: "Kanskje du burde kjøpe deg en ny mobil da ;) " Får håpe jeg ikke var for eplekjekk... Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar

Haha tenkte det samme. Svarte bare: "Kanskje du burde kjøpe deg en ny mobil da ;) " Får håpe jeg ikke var for eplekjekk... Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Må bare dele min erfaring her :p Jeg og min nåværende kjæreste holdt på med det her, vi gjorde hverandre sjalu hele tiden (både før og etter vi ble sammen). Vi har nå vært sammen i 3 år, og har det bra. Men det at vi prøvde å gjøre hverandre sjalu, førte til en del situasjoner ingen av oss skulle ønske hadde skjedd (ikke no store greier, men nok til å utløse en krangel :p).

Tror rett og slett det beste er å prøve å få overtalt jenta som jeg tidligere sa, at den personen hun tror du er eksisterer ikke. Overrask henne, kom med blomster, ta henne med ut kino. Vis at du er en godhjertet person. Men for all del, du trenger ikke kutte ned all kontakt med andre jenter for henne. Det er grenser på det også ;)

Var litt av min erfaring hvertfall, du får ha lykke til. Hold oss gjerne oppdatert også!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Må bare dele min erfaring her :p Jeg og min nåværende kjæreste holdt på med det her, vi gjorde hverandre sjalu hele tiden (både før og etter vi ble sammen). Vi har nå vært sammen i 3 år, og har det bra. Men det at vi prøvde å gjøre hverandre sjalu, førte til en del situasjoner ingen av oss skulle ønske hadde skjedd (ikke no store greier, men nok til å utløse en krangel :p).

Tror rett og slett det beste er å prøve å få overtalt jenta som jeg tidligere sa, at den personen hun tror du er eksisterer ikke. Overrask henne, kom med blomster, ta henne med ut kino. Vis at du er en godhjertet person. Men for all del, du trenger ikke kutte ned all kontakt med andre jenter for henne. Det er grenser på det også ;)

Var litt av min erfaring hvertfall, du får ha lykke til. Hold oss gjerne oppdatert også!

Tusen takk! Det ska jeg huske på, er bra at dere ornå opp mellom dere. Nei skal ikke la en annen diktere hvem jeg skal være med eller ikke. Jeg sa noe som: "Uansett så mente jeg det ikke som flørting" og lignende og sa at det kun var vennskapelig.

Ikke lek hennes leker. Vær veldig frampå og fortell hva du ønsker. Hvis hun bare ønsker å legge på mer drama så er det nettopp det hun ønsker..: drama.

Ja, i starten da jeg var enda mer forvirret så var jeg litt mer defensiv. Men er mer frempå nå. Har du noen tips til hva jeg burde gjøre? Altså konkrete eksempler.

Setter stor pris på hjelp! Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar

Vær helt klar på at hun ikke har noe å engste seg for, og at hun er den du ønsker deg. Ikke la det bli drama rundt det, bare la henne ta et valg.

Felicity tells the truth. Vær så klar som mulig.

Ja, sa rett ut at jeg liker henne. Kanskje jeg må risse det i stein (hvis det er riktig å si det) at det er henne og ingen andre. Får presisere det ved neste anledning. Tusen takk :)Anonym poster: 1010d871a24e4360fd56c8a5f6ac62d4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...