Anonym259235 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Heisann. Akkurat begynt på å lage meg en liten by på offline world-en min på Minecraft, og tenkte jeg kunne lage en tråd hvor jeg poster nye bygninger jeg lager osv., så kan de som er interesserte ta en titt, samtidig som jeg senere kan se tilbake i tid. Tilbakemeldinger på det jeg bygger, eller tips til nye ting å bygge, tas imot med åpne armer. Endret 17. juni 2013 av Banksy 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Da kan jeg ta for meg første oppdatering. Har foreløpig veldig få bygninger, men fler er på vei. Først bygde jeg disse: Foran: Siden: Bak: Deretter bygde jeg denne, som enda ikke er helt ferdig med. Tok en pause fra byggingen, ettersom det ble kjedelig i lengden. Får gjøre det ferdig snart. Foran: Høyre side + bak: Innsiden av hver etasje: Verandaen: Ble akkurat ferdig med et nytt hus også: Sånn her ser altså hele "byen" ut foreløpig. Ganske stusselig men mer kommer! (TRYKK FOR STØRRE BILDER) Endret 23. mai 2013 av Banksy 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Da har jeg akkurat lagt til en ny bygning til byen. Det ble visst enda et moderne hus. Flere bilder: Foran: Bak: Høyre side: 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 En ny bygning ble til i dag. Litt større hus denne gangen. Ikke møblert enda. Flere bilder: Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Nytt hus. Enda større denne gangen. Flere bilder: Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Nytt hus igjen. Ble ikke slik som jeg så for meg, men det tar i hvert fall opp litt plass i byen. Flere bilder: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå