nikolaim Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Hei! Jeg har funnet en regnfrakk jeg synes er veldig fin, av merket Stutterheim. Denne frakken er helt vanntett, og ser sinnsykt bra ut. http://stutterheim.se/no/shop/stockholm-bla#shipping Problemet er at den ikke puster, noe jeg ser på som et stort problem. Er det noen som vet om en regnfrakk som ser noe likt ut men som puster og faktisk kan brukes uten at svetten begynner å renne? Den kan gjerne koste mindre, men lik pris ( ca. 2000,-) får gå. Fargen jeg tenkte er mørkeblå/navy om det har noe å si. -takk på forhånd! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Husker disse fikk en del oppmerksomhet, men vet ikke hvordan det gikk. http://e24.no/naeringsliv/sjarmerer-verden-med-vanntett-gr-nderide/20259154 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Norwegian Rain sine frakker er dyrere enn 2k Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Norwegian Rain ligger på rundt 6000 kroner, så de sprenger nok budsjettet litt. Tror å finne en vanntett, men samtidig pustende jakke til 2000 kroner vil vise seg veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Mackintosh har jo mange fine regnfrakker. Usikker på hva prisen ligger på. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Macintosh ligger vel på rundt 6-7000 kr, blir nok også lutt over budsjettet. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Ponchoene til Norwegian Rain ligger på 4200 kroner. Jakkene begynner vel på 5900 tror jeg (hvertfall det jeg ga for et år siden. Kan hende det har økt til 6200). Kan hvertfall anbefale dem. Bare litt synd at de er så godt som tomme for annet enn sorte frakker nå om dagen. Mixed brown og olive green er etter min mening de beste fargene de har. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Muligens S.E.H. Kelly? Sprekker budsjettet ditt med 1500 kr. Dog har jeg sett en regnjakke fra dem for ca. 2000 kr for to år siden, om de selger jakken fortsatt er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå