fei Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 på noen nettsider dukker det opp en feilnelding: A runtime error has ocured do you wish to debug line110 error:symrealwinopen is undefined Trykker jeg på no er alt ok til jeg kommer tilbake til siden, da dukker samme melding opp på nytt. Jeg har også problemer med noen linker hvor det står noe om javascript. jeg har ikke hatt disse problemene lenge. Startet når jeg byttet fra xp home til pro. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Gå inn på Alternativer for Internett - Avansert - Sett en hake på "Deaktiver feilsøking i skript". Lenke til kommentar
fei Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 takk dette fungerte perfekt. et spørsmål til. Kjæresten min har et problem. Når hun søker på bolig siden til finn eller noen andre boligsider og klikker på miniatyr bildene som er der får hun opp det første, men om hun klikker på et nytt fungerer ikke linken, hun må da tilbake til hovedsiden for å skifte bilde.(dårlig forklaring) Det står noe om "javascript:change image" neders på skjermen. noen tips? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har du prøvd å laste ned nyeste java? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå