Keiko Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så jeg stumlet over denne videoen : Og i den videoen bruker han Fiji water, som jeg tviler er tilgjengelig her i Norge. Hvilke andre typer vann er reint nok til å kunne brukes. som er tilgjengelig her? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det skal fungere med urin om du har lav nok temperatur. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så jeg stumlet over denne videoen : Og i den videoen bruker han Fiji water, som jeg tviler er tilgjengelig her i Norge. Hvilke andre typer vann er reint nok til å kunne brukes. som er tilgjengelig her? Destillert vann. Gjøres lett selv. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Nå vet jeg ikke akkurat hvordan man destillerer vann. Hadde håpet på kunne kjøpe vann i flaske og bare putte den i fryseren. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Nå vet jeg ikke akkurat hvordan man destillerer vann. Hadde håpet på kunne kjøpe vann i flaske og bare putte den i fryseren. Slik Endret 23. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ganske sikker på at man kan kjøpe det på biltema også, hvis man er litt lat. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Rent nok vann mener du? Jeg tenkte mer på om hvilke merkevann man kunne bruke, som foreksempel imsdal eller Voss vann. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Funker med f.eks øl også. Trenger ikke sterilt eller veldig rent vann. http://www.youtube.com/watch?v=CzEC7WWeNyA Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Noen som har prøvd med en cola flaske? Lenke til kommentar
Realist4life Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette fenomenet observerte eg når eg lot eit glas med vanleg springvatn og husholdningsaft stå ca 1-1,5 time i frysaren min. Når eg tok den ut var væska flytande, og så kakka eg bort glaset og det vart til slush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå